(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MÜJGAN'DAN MEKTUP VAR ULEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MÜJGAN'DAN MEKTUP VAR ULEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa kesiyorum sözü ve lafı Herkesin güzele olur zaafı Düş artık yakamdan ALLAH’ın safı Mizahi seninle başım belada... Gönül kaleminize sağlık insanları güldürmek bir sanattır şiirli geceler
Şapkalar çıksın da, herkes eğilsin Tebessüm ettir de, efkâr dağılsın Hicivler de hani, fena değilsin Mizahi seninle, başım belada...........Aşık Lüzumsuz
Merhaba değerli dost, değerli kalem Güzeldi eser Kutladım yürekten yalansız, riyasız sağlıcakla
Değerli hocam, çok teşekkür ediyorum. Sizin gibi üstadın takdirine şayan olmak onur verici. Dörtlüğünüze diyecek lafımız olmaz. Eyvallah değerli üstadım, eksik olmayın lütfen. Saygılar - Selamlar..
İnanamıyorum...sonunda Müjgan'dan o çok beklenen şiir gelmiş.İşte bu güzel bir sürpriz oldu bu gün.Yalnız Müjgan ne kadar dolduysa artık bir hayli de uzun bir cevap yollamış:) Ayrıca Müjgan'ın Mizahi şairimizden aşağı kalır tarafı da yok. Bol bol tebessüm ettirdi şiiri okurken, lütfen Müjgan'a selam ve sevgilerimizi iletin:)
Aranızda çok büyük bir aşk olduğu aşikâr:) Bir gün inşallah severken öldürmezsiniz birbirinizi.
Bu sayfaya gelip hayata tebessümlü bir mola vermek hep çok iyi geliyor, iyi ki varsınız Mizahi şair,bu sayfadaki şiirler de öyle.
Tebrik ediyorum Müjgan'ı da en içte dileklerimle:)
Aleykümselam değerli şairem, selamınız başım gözüm üstüne. Evet gördüğünüz üzere Müjgan sevgi olarak bana karşı bayağı bir doluymuş :):) ben bile bu kadar çok beni sevdiğini tahmin etmiyordum, bugün kelebekler gibiydim, ayaklarım hiç yere değmedi :):) Vallahi bu gidişle sevgimden ölecek zaten öyle görünüyor, hani bende onun için ölmez değilim, ölürüm :)
Çok teşekkür ediyorum değerli şaire, gerçek anlamda yüreğinizi, sözünüzü, düşüncenizi eksik etmiyorsunuz. Varolun. Dostların mutluluğu en büyük zenginliğim o yüzden gülümsemenizi asla eksik etmeyin. Ve sizde eksik olmayın lütfen. Saygılar - Selamlar..
:))) Seviyorum bu sayfayı gülümsettiniz yine Yüreğiniz dert görmesin, görsel çok sempatik cuk oturmuş şiire))) Müjgan da bayağı eli maşalı imiş hak ettiniz ama siz de çok vurdunuz onu yerden yere Gerçi insan sevdiğini vururmuş yerden yere değil mi? tebrikler....
Müjgan'da böyle seviyor adamı işte değerli şaire, ben alıştım artık :):) Ayrıca bizde sizi seviyoruz değerli şaire, yüreğinizle, sohbetinizle hep buradasınız. Müjgan çok sever hatırşinas dostları, sizde öyle bir dostsunuz. Varolun, eksik olmayın lütfen. Saygılar - Selamlar..
Değerli dost, bir mektubun siirlesmis hali çok gusel harika bir şiir. Çok güzel olmuş. Cuk diye oturmuş demir ya işte öyle. Kutluyorum sizi dost. Yüreğine gönlüne sağlık.
Değerli şairim, kıymetli İlhan abim çok teşekkür ediyorum. Müjgan kafamı yaracak büyüklükte bir taş attı, lakin sende çok iyi bilirsin ki bunlar hep sevgiden :):) eksik olmasın o :) ve tabi ki sende değerli abim, eyvallah, varolasın. Saygılar - Selamlar..
müjgan devam etSin mektuplara ama mektuplarda hece olmazdı , yinede güzeldi.afferin mujgana mektup tarzıyla yazın selam ola. devam etmeli serileştirin. gülümseten bu sayfa sahibine not. İYİ Kİ VAR
Değerli şaire bu mektubun içinden çıkan şiir, onu ayrıca belirtmediğim için bu şekilde düşünmeniz gayet normal. Bu benim hatam, özür dilerim.
Ayrıca samimi ve içten düşünceleriniz içinde çok teşekkür ediyorum, hoşgeldiniz, sefalar getirdiniz. Eksik olmayın lütfen ve İYİ Kİ VAR olacak olan ilk sizlersiniz. Saygılar - Selamlar..
yalnız bir şey dikkatimi çekti..sen genelde bu kadar uzun yazmıyordun.. sıra kadına geldiğinde sen X 2 :)
bir de son bölüme takıldım.. baştan beri sana sataşıp sataşıp en nihayetinde benim gibisi yok.. sen de haklısın babında kelamlar etmiş ya.. süperdi hani :)
Müjgan ile çok iyi karakter birlikteliği olmuş.. tebrikler..
Evet benim de beklediğime değdi şair :):) gördün mü Müjganın beni ne çok sevdiğini :)
Vallahi 2 katı yazma noktasında benim bir günahım yok, sonuçta karşımda kim var ' Bayan ' haliyle biraz çeneleri düşük olabiliyorlar :):) ( sopa yemezsek iyi bayanlardan )
Haklısın değerli şairim biz Müjganla, Tencere ile Kapak, Zeki ile Metin, Ayran ile Döner vs. gibiyiz artık. Onsuz hayat gazı kaçmış gazoza benzer :)
Eyvallah değerli dostum. Yüzünde ki gülümseme eksik olmasın her daim, varolun. Saygılar - Selamlar..
Ha ha ha Müjgan sonunda cevap verdi kadın bir patlamış pir patlamış Uleyn Müjgan ne ağır konuşmuşsun yazık be bu adama ettiğin eziyet vallahi yazık adam sana aşık sense karmakarışık. Sen bu Allahın safini ararsın Müjgan Şairim bu aşık kadın kibar olur bu ne böyle dövmekten beter etmiş.. Derhal siz de bir hiciv yazmalısınız eli maşalı Müjgana.
Ayh cok guzeldi mujgan olmali yazar kalemine saglik Sizi yerden yere vurup post diye yere sermis ama begenmemek olmaz usta kalemmis Gonlunuze saglik gulumsettiniz hatta kahkaha attim saygilar
Benim mita fazla duygusal fazla çekingen fazla kibar kaldı.
tango yapmayı da öğrenemedi zaten. Boşasam mı ne yapsam )))))
özlemişim gülümsemeyi
Saygı selam ve müjganla kalın hep....