(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Su bazı an bazılarına göre hayattır Bilgidir . Öz.
Bazılarına göre can .
Herşeyin usul usul kirlenmeye başladığı bi devirden geçerken . Tuzlu deniz kokusu havada esiyor.. Kirlenen bütün denizlerden bi Akdeniz. Dalgaları ile ninni söylüyor. Akdeniz'den kıyıya çarpan balıklar ve sahilde cansız yatan bedenler. Bütün Denizler mürekkep olsa ifade edemez o acı gerçeği. Bütü Denizlerin yüzü artık tuzdan kap kara .
Kara Deniz .
"İstanbul boğazı esrarengiz Turkuaz rengine bürünmüş Çok Hamsili bi yaz olacak Balıkçılar çok yaşadı "
Medyada ki haberler direniyor . ...
Hakiki temiz, doğru bilgiye ulaşmak bir marifet olmaya başladı. Akan suları bile arındırmak zorunda kaldı insanoğlu. Teknoloji ve bilgi çağının zirvesine Tırmanırken hızla.
Su ne kadar akarsa aksın kendini ebediyete taşıyamaz tek başına . Suyu güneşin vurduğu bi yerde bi kaba koyarsanız , akamaz. Akamayan su zamanla çürür veya buharlaşarak yok olur. Kirli ise yine temizlemek için toprağa ihtiyaç duyulur ilk.
Su'yun hafızasına ne yüklediğinizdir kendini kendine Önemli kılan. Su unutur . Su'yun akması bi hüner değildir aslında . Nereye, niçin, nasıl aktığı önemlidir .
O nedenle su'yun akışana yön ve biçim veren o İlâhî kudrete hayranım dâimâ.
... ve
Zaman mışıl mışıl akarken Bir Şiir daha üflenir suya
Güne düşen şiiri ve kalemi kutluyorum. Sade ve duru bi anlatım güzeldi yansıyan Şiire
Düş düş Düş'le Yaz yaz Nereye kadar
Sevgi yaşatır dâimâ Akan su değil kandır
Unutma hep Umutla ...
Saygımla kalınız
.
.
YAŞAYANKELİME tarafından 6/11/2017 7:05:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Korkman ve kaçmak en saçma maruzat biz fanilerin sığındığı zaman zaman bilakis, her övgüde ve her yergide doğruyu ve iyiyi bilip sığınmak sadece huzur nakşeden bir şiire ya da bir dosta belki de kendimize sunduğumuz o iç beyan ile nakşeden top yekun külfetini de tüm ağırlıkların yok sayıp... Yok sayılmaktan çok öte hayallerin yitimi bu anlamda Eyvallah her şeye ve herkese üstüne üstük ardı ardına nameler süzülüyorsa gönülden üstelik sevgiyi ve aşkı bir terennüme sığdırmaktan çok öte ise hayata olan sevinciniz ve onca bitimsiz hayal. Güzel şiirinizi kutluyorum Hena Hanım. Çok çağrışım yaptı ve kaleminizi okumayı seviyorum. Sevgilerimle.
Su' ya şarkılar söylediğim, Su'ya şiirler, mektuplar yazdığım geceleri- gündüzleri ve sabahları düşünüyorum.. İncitmeden inciniyorduk fakat birimiz diğerimize söyleyemiyorduk bir gerçeğin yüzümüze vurduğu en ağır tokadın kıyısında olduğumuzu.. Otobüs duraklarına benzemiyordu kentler.. Her şehir biraz umut biraz hüzün..
Y Hafçı'nın ruh kırıkları na benzetiyorum senin düş dünyanı Hena.. Meziyet nehir gibi olabilmekse bir ırmaktan bir ırmağa şelalenden dökülen her harfine yüz süreriz.. Su'ya yazılmış şiirlerin erguvan kokusunda.. Geceyi uyku tutmaz şimdi.. Hatta şiir çaresiz kalır,mektup alır başını gider.. Düş'le, aşkla, sevgiyle, dostlukla ve hep en güzel kal Hena..
Değerli dost, yaşamı icsellestiren bir şiir olmuş. Hayatın serüveninden çıkışa koşar gibi. Çok güzel bir şiir olmuş. Harikaydı. Kutluyorum sizi. Yüreğine gönlüne sağlık.
Selamlar saygılar.
ilhan ATEŞ (ZAYİ OZAN) tarafından 6/10/2017 5:49:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Arka arkaya çığlıklar duydum Hena, Bağır, korkma, aldırma ve susma! Kaç asrın çığlıkları bunlar ki, en çok bugün kopuyor olmalı. Yürekten gelen sesleri ve yüreğin en dibinden kopan çığlıkları sahipleri duyar ses verirler, diyorum Hena.
Bir diriliş muştusudur ölüm Toprağa atılan tohum Vakti gelince soyunur dallar Vakti gelince gider Sen zorlama benliğini Yeşerir filizlenir Bakmışın bahar gelir Gitmeden evvel bilmeliyiz
kevir tarafından 6/10/2017 7:29:14 AM zamanında düzenlenmiştir.
Susmak en doğru
Her söz bir cevap istemez
İnsanı susturan, sadece söylediklerini dinlemek en güzeli
Tebrikler