(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin adı okura anahtar gibi. İsminden yola çıkıp, suyun dolaşımı ruhun güzergahı diyerek, kendinden başladığı söz mevsimini, mısraların sonunda yine kendine getiriyor. İmgelemin yerli yerinde kullanımı, abartıya kaçmadan çağrışımlı bir dilin yakalanmış olması üstelik bunun konuşulan dilin kelimeleriyle yakalanabilmesi, kalemin başarısı.
Tebriklerim içten. Şiir yolunuz daim olsun dilerim. Sevgi ve saygı ile.
Ölüm görkemli bir veda olsa da Koca Yunus Kırmış Ölümün kanatlarını: "Bir garip ölmüş diyeler Üç günden sonra duyalar Soğuk su ile yuyalar Şöyle garip bencileyin" Fani olanın insana verdiği acı ve huzursuzluk güzel anlatılmış şiirinizde. Şiiriniz güzeldi. Tebrik ediyorum.
değerli hena kırmızı şiirine yakışmış çok. Bıraktığım yerde değil şiirlerin, aksine şimdi daha yüksekte şiirlerin, şiirin novası gibi yükseliyorsun.
zeki çelik'in güzel bir sözü aklıma gelmişken, hazır; şiir öyle bir dünya ki o dünyanın güzelliğinde kendini kaybetmektir. Değerli hena yazdıkça kendini kaybedeceksin, kaybettikçe daha iyi yazacaksın.
Başarılı oldukça yalnız kalacaksın ama sakın pes etme böyle olunca.Nitekim iyi bir kalemin var iyi yüreğin kadar o ikisine sıkıca sahip çık.
Tebriklerim çok bu şiirine.
kahve molası tarafından 1/13/2017 12:27:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
Elbette asıl marifet, hem durmadan devinim halinde fısıldayan bir nehir gibi gerçek hem de gövdesi kalın, kendinden dahi yaşlı bir ağacın yaprağı kadar yalın olabilmekte. İşte o vakit anlıyoruz, gözyaşlarının çiçeklenmesini, avuçlarımızda birikip de, bir türlü erimeyen hüzünleri, gölgelerin kuşkulu yansımalarını, üstümüze üstümüze gelen o muammalı sonları , kabullenmek zorunda olduğumuzu...
umudu ćaģrıştıran sözlerim vardı benim hüznü avucunda tutup gülümseyen bir yere gittikleri yok aslında insanda kendini iyileştirecek güç var eh işte istemek gerek. Güzeldi saygılar.