(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine, yeniden yakamozlar dökülüyor düşdünyandan.. Temmuz'dan önce Temmuz'a öykünmek nasıl bir yürek işidir, sabaha dek yazsam bitiremem doğrusu.. Nasıl desem, bir çiçeği tomurcuğunda koklamak gibi, hiçbir şiirde barınamayan isim gibi.. Öyle tedbili öyle umutlu.. Sen her ne kadar hüzünleri toplamışsan da heybene Temmuz, içinde dört Cumartesi ile kuşanır umutlarını.. Temmuz, yalnızlığı çileden çıkartacak kadar coşkundur bunu en iyi bilenlerdensin.. Ört hüzünlerin üzerini şimdi ve yakamoz desenli geceyi kuşan ki, Temmuz'a kadar sarsın seni kristal düşlerin.. Sonrası mı? gelincikçiçekleri açar rüzgarlı saçlarında.. Sevgilerimle..
Aslına bakarsan ben öyle düşünmüyorum Özgür,şiiri anlamaya çalıştığımda,anlamlandırmaya çaba gösterdiğimde asıl o zaman daha çok kopabiliyorum şiirden..
Ben bir çağrışım, bir sözcük ya da söyleyişin bende bıraktığı etkiye daha çok önem veriyorum.
Şair ince ruhlu naif insandır Kalbe hitap eden güzel lisandır İlham Haktan kula Lütfü ihsandır Hep güzel eserler yazmamız lazım --------------------- Duygu yüklü gazel Hisleriniz özel Eseriniz güzel Olsun ÜSTADIM Okuyanlar feyiz alsın İNŞALLAH
Büyülenerek okudum bu güzel dizeleri. Yalnizlik güeşte de var gecede de .Ruhumuz hep yalnızdir aslinda dogarken de ölürken de .Kaleminiz iyiki değdi sözüme. Çok tebrikler
Temmuz'dan önce Temmuz'a öykünmek nasıl bir yürek işidir,
sabaha dek yazsam bitiremem doğrusu..
Nasıl desem, bir çiçeği tomurcuğunda koklamak gibi,
hiçbir şiirde barınamayan isim gibi..
Öyle tedbili öyle umutlu..
Sen her ne kadar hüzünleri toplamışsan da heybene
Temmuz, içinde dört Cumartesi ile kuşanır umutlarını..
Temmuz, yalnızlığı çileden çıkartacak kadar coşkundur
bunu en iyi bilenlerdensin..
Ört hüzünlerin üzerini şimdi ve yakamoz desenli geceyi kuşan ki,
Temmuz'a kadar sarsın seni kristal düşlerin..
Sonrası mı? gelincikçiçekleri açar rüzgarlı saçlarında..
Sevgilerimle..
-Temmuz kokulu bir şarkı eklemeyi umutma birde-