(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Suç ve Ceza şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Suç ve Ceza şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne benim günahkar Ne de kadınlar Vazgeçmiyor sevmekten İçimdeki tövbekar Tiryakisi olduğumuz korkular Ve yasaklanmış günahlarla Yaşanmız ki böyle İlelebet Tutukladım içimdeki köleyi Kırdım kalemi Cezası Müebbet
Her kalem böyle güzel konuşmaz ve her yürek bukadar içten yazamaz gayet okunaklı ve anlamı derin olan şu mısralın şairini kutluyorum saygıyla...
İdam cezasına bile razı imiş misali direnmeli, Hiç ölmeyecekmiş gibi asil ve insanca yaşamalı, Akıntıya kürek çekelim inatla, Esen sert rüzgarlara direnelim,direnirken "DOĞRU DUVAR" olalım... ,...Çünkü!...
Böyle geç okumak huyum değildir şiirleri. Ama yorum yazmak için bazen zamanım olmuyor. Anca gecenin böyle geç vakitlerinde yorum yazabiliyorum. Tabi yorum denebilirse. Çünkü şair o kadar güzel ifade ediyor ki. Yoruma bile gerek kalmıyor. Defalarca okuyorum şiirlerinizi. Üstad Rıfati övgüyle söz etmişti şiirlerinizden. Merak ettim. Ve gerçekten de çok haklıymış.
... ve Raskonikov girer sahneye...baltalar hep kanlı ve rüyalar hep kabus...kimileri nefret eder bu karakterden oysa ben severim!
katil olmak kolay iş değildir haaa...önce kendi kafa sesini susturacaksın sonra vicdanının efendisi olacaksın...şimdi şair der ki ne diyor Filiz? suç ve ceza diyorum arkadaşım....suç ve ceza...şiir mi? iyidir!
bence şiir bizm şiir açlığımızı yedi...ki işte şiire kısa süreli doymamışlığımızı ve açlğımızı şıp diye halletti şiiriniz...teşekkürler...tebrikler...sevgi ve saygımla...selamlar..
Tiryakisi olduğumuz korkular Ve yasaklanmış günahlarla Yaşanmız ki böyle İlelebet Tutukladım içimdeki köleyi Kırdım kalemi Cezası Müebbet bu tarz şiiri de çok beğendim hocam.ne de olsa usta kalemden çıkma.çok güzeldi.tebrikler.saygı ve sevgiler...
Ne benim günahkar Ne de kadınlar Vazgeçmiyor sevmekten İçimdeki tövbekar
Sevgili dostum, yine az ve öz sözcüklerle öyle dizeler vurmuşsunuz ki!
Bu aldığım dört dize örneğinde olduğu gibi. Bu dört dize başlı başına bir şiir teması; vazgeçmiyor sevmekten içimdeki tövbekar. Bir şiirin kapısı yapıp buradan içeri girilebilir ve doğruya doğru güzel de şiir olur böyle bir kapıdan girdiğinizde.
Her şaiirin bir duygu döküşü vardır, sizinki inanın benim hep seçtiklerimde yerine almakta. Galiba böyle kısa ama anlatımı uzun şiirleri yazmayı beceremediğim için, biraz kıskanıyorum laf aramızda.
Şiiri neresinden alırsan al yine ses düşmesi ve anlam kopması yaşamıyorsa… Bir de, Denir ki; şiir başka dile çevrilse de yine aynı anlamı ve manayı verebiliyorsa şiir şiirdir.
Dizeleri farklı yerden alsam da şiir kendini içerik olarak ele veriyorsa zemin sağlamdır, şiirdir.
Celal Çalık sosyal, içsel, kuramsal, duygusal aşamaları şiire yedirmeyi bilen bir kalem.
Haydaaaa !Kalemi kırınca idamlık olmalısınız . Hüküm geçersizdir . Müebbet te kalem kırılıyormuydu ki ? Hay Allah.! Neyse. O kadar acımasız olmamalıyım ... Efendim , şaka bir yana , güzeldi şiiriniz . Her zaman olduğu gibi . saygıyla...
Tiryakisi olduğumuz korkular Ve yasaklanmış günahlarla Yaşanmız ki böyle İlelebet Tutukladım içimdeki köleyi Kırdım kalemi Cezası Müebbet
KALEM HER KIRILDIĞINDA BÖYLE HARİKA DİZELER YAZACAK ACISINDAN KIRILMA ACISINDAN ŞAİRİN KIRILMA NOKTASI BU ZATEN KALEMİNİ KIRDIĞI ANDIR NE MÜKEMMEL BİR KURGU KISKANDIM VALLAHİ YÜREĞİNE SAĞLIK KALEMİN BAKİ KALSIN
Ne benim günahkar Ne de kadınlar Vazgeçmiyor sevmekten İçimdeki tövbekar
Tiryakisi olduğumuz korkular Ve yasaklanmış günahlarla Yaşanmız ki böyle İlelebet Tutukladım içimdeki köleyi Kırdım kalemi Cezası Müebbet
şiirlere derinlik veren ve okudukça içine çeken dizelerin usta yazarı değerli dostum ..yüreğine zeval gelmesin ..şiir okuyorum sayende..var ol eksik olma
Tiryakisi olduğumuz korkular Ve yasaklanmış günahlarla Yaşanmız ki böyle İlelebet Tutukladım içimdeki köleyi Kırdım kalemi Cezası Müebbet ........................................ yorumsuz bir şiirdi tutuklandım kıpırdıyamıyorum şair çöz beni bu ne şiirdi böyle söyleyin başarılar yüreğine kalemine
Ne de kadınlar
Vazgeçmiyor sevmekten
İçimdeki tövbekar
Tiryakisi olduğumuz korkular
Ve yasaklanmış günahlarla
Yaşanmız ki böyle
İlelebet
Tutukladım içimdeki köleyi
Kırdım kalemi
Cezası
Müebbet
Her kalem böyle güzel konuşmaz ve her yürek bukadar içten yazamaz gayet okunaklı ve anlamı derin olan şu mısralın şairini kutluyorum saygıyla...