oysa birkaç vakit önce yediverenler açıyordu tenimin çöllerinde sebepli sebepsiz gülüyordum yoldan geçen yüzlere kalbimin gürültüsü topuklarımın sesi ele veriyordu beni aşkın mucizesi…
inerken merdivenleri annemin sakladığı şekerler geliyor aklıma dedim ya çocukluğum tutmuş yine güzergahımı değiştirip son sürat koşuyorum kapısına biliyorum yine bir savaşın ortasında kalacak çocukluğum saçlarım kesilecek yenilecek bakışlarım biliyorum
ne olur sende gitme uyuyamadığım yar koynu hatırına saçlarının arasına sakla bu sefer çok yüksekten düşüyorum anne tut beni ört hüznümün perdelerini
kardelenler güneşi görünce ölürlerdi değil mi anne…
yirmibeşnisan gönlümün limanlarında hatıralar biriktiriyor efkar dilimin yamaçlarında kıyama dururken hasret duaya açılmış ellerim beni bağışla seni dilemekteyim anne kokusunda…
özleniyorsun adam burnumun direğini sızlatıyor ellialtıbin kilometreye ulaşan rüzgar sel fırtına zorlanıyorum sendeliyorum adım leyla ve aşkın dimdik duruyor ayakta…
haydi bir şiir yaz şimdi bana içimdeki güneşler filizlensin kadın bekler de kadın susuzluktan ölür de gidip mavimavi dolanmalı belinin kıvrımlarına de dağılsın kirpiklerinin hareleri ve öğrensin yeniden sevmeyi de kadın bekler de…
istemiyorum afilli cümleler yerle yeksan olsun imgeler açık ve net dümdüz bu adam o kadını seviyor de…
haydi bir şiir yaz şimdi bana yol kenarı olsun kuşlar konsun yağmur yağsın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bu kadın o adam... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bu kadın o adam... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaleme alınarak yazılan her duygu ve düşünce mahsülü şiir beğeni ve paylaşıma değer... Güzel duyguları beğendim... ......................................................... Saygı ve Selamlar..