Denizlerin kahrı mı alnıma damga vuran Yoksa güneş tahtında kurulan bir hakan mı? Engerek gözlü müdür zamana şimşek kuran Ruhumda patlayan ne; Lavla doymuş volkan mı?
Masal süren sözleri sürerdim dudağıma Ak kâğıdın üstüne kardan beyaz düşleri Şiirleri toplardım gizli sığınağıma Hayalimle beslerdim pespembe gülüşleri.
Duygusu sağılmamış bir eserdim belki de Sevgi dolu göğsümü fırlattılar ezdiler Yüzbinlerce notaydım mest eden musiki de Çamura buladılar üzerimde gezdiler.
Kar savuran rüzgâra açarım penceremi Doldurup ciğerime yeni baştan harlarım İnançlı sabırlıyım görürüm semeremi Çiçek açar sonunda kaybolan baharlarım.
Kaybolacak sananlar güvenimden oldunuz İradem güçlü benim cenderede sıkılmam Dost kumbaram boşaldı hepiniz kayboldunuz Kökü güçlü çınarım tufan olsa yıkılmam.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çınarım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çınarım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kökjümde orman gizli, eşeleyip baksalar, Gövdemi kesselelerde, şıvgınlardan doığarım. Baltaları sallayıp, ateşlerde yaksalar, Özüme göz koyanı, küllerimle boğarım...
Yüreğini ferah tut, değerli Afet bacım, Sözlerin yargılansa, özüne kim dokunur? Bir şekilde dertdaşız, bal ile yağdır acım, Hecelere sığmayan, dert gönülden okunur.
yıkılmadım ayaktayım der gibi düşündüren bir tema... herkes böyle yapamıyor yıkıldığı an altında kalıyor çilenin. usta kalemden güzel bir şiir saygılarımla
Her şerde bir hayır, her hayırda bir şer vardır hemşehrim. Bazen insan tökezler ama güçlü ise asla yıkılıp düşmez. Bu sebeple azminize ve dik duruşunuza hayranım. Asla pes etmiyor mücadeleci ruhunuz. Yerinde ve anlamı güçlü bir şiir okudum değerli sayfanızdan.
Güçlü ifadeler, cesur bir yürek... Acılı, sancılı, ezilmiş, hor görülmüş... En çok da arkadaş , dost bildiklerinden ihanet görmüş... sabırla beklemiş, acısını yüreğine atarak. Bir Allah'ı var, bir de kendisi... O derece yalnız kalmış..
Saygılar... Beni bu derece anlatan başka bir şiir okumamıştım...
Heyecanlı anlatımlarda güzel ve bol beğenilecek şiirler süslemiş…
Şiirinizi çok beğendim…
………………………….. Saygı ve Selamlar