(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK Çiçek Açtı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK Çiçek Açtı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ediyorum şiir dostu yüreğinize hocam .. Çiçeklere don vurmazsa gönül ağacının meyveside olur gönülde hocam Keşke açan Aşk çiçeği olsa hep lakin hüzün çiçekleriyle doluyor ömür
Baharla birlikte keşke her yürekte çiçekler açsa..Oysa açmadan solan çiçekle de var. Kalpler kırılmasın, her gönülde baharla birlikte çiçekler açsın.Yüreğinize sağlık.
Gönül dört mevsimde bahara erer. Yüreğe bir aşkın izi düşünce. Ruha ve bedene dolar çiçekler. Yüreğe bir aşkın közü düşünce.
Sevgi kucak kucak bir kanat olur. Aşkın fotoğrafı bir sanat olur. Gönül gönülü de uçarak bulur. Yüreğe bir aşkın sözü düşünce.
Sevdalar bir türkü olur dillerde. Sevgilerle büyür hep gönüllerde. Ayrı düşülmesin yaban ellerde. Yüreğe bir aşkın sazı düşünce. .................Zayi Ozan ilhan ATEŞ ...........devamı var.
Sayın Canan Hanim, nefis bir şiir okudum. Ve kısacık bir şiiriniz beni duygulandirdi. Samimi ve içten duyguların şiiri. Yada ben öyle hissettim. Yukarıdaki dizelerim Şiirinizden esinlenerek yazılmıştır. Devamını da yazacağım. Yoruma koydum. Kabul ederseniz memnun olurum. Yürekten tebrik ediyor kutluyorum sizi. Allah ilhamınızi arttırsin. Selamlar saygilar yolluyorum .
ilhan ATEŞ (ZAYİ OZAN) tarafından 3/19/2017 1:30:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
ilhan ATEŞ (ZAYİ OZAN) tarafından 3/20/2017 12:36:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çok güzeldi hocam ne mutlu bana bir başka şiirin doğuşuna vesile olmuşum ..Yüreğinize sağlık..Hisler yanıltmaz hocam .. Yürekte olmayan dile düşer mi ?
Çok teşekkür ediyorum şiir dostu yüreğinize hocam Gönüllerde Hüzün çiçeklerinin açmadığı bir bahar olsun dileğimle