sensin sevdiğim
Bir uçurum kenarına kadar geldim
Elimden biri tuttu Gel gitme kal dedi Sen miydin? sevdiğim Elimdeki kadehi bitirirken Elimden alıp Dur içme artık dedi Sen miydin? Sevdiğim Geceleri uyuduğumda üstüm açıldı Gelip üşürsün deyip Üstümü örtüp, öpen Sen miydin ? sevdiğim Hayatımın tam bitti Yolculuğa çıktığım zaman Gelip hayatımı değiştiren Sen miydin? Sevdiğim Evet her şeyi yapan sendin sevdiğim Beni uçurumdan döndüren İçkiden kurtaran Üşüdüğümde gelip üstümü örtende En önemlisi hayatıma girip En güzel şekilde yaşatan sendin sevdiğim Sen sen sensin o sevdiğim.. şimdi ama ne üstümü örten ne içki içmemi engelleyen ucurumdan kurtaran hayatıma girip değiştiren güzellikleri gösteren yokki sen gittin sevdiğim ben bittim. |
gözümden başlayıp duyabildiklerim de var.. bu insanların dudaklarına , seslerine takılıyorum çoğu kez.. ne söylediklerinin önemi yok.. hatta bunlardan bazılarını hiç görmeyeceğim.. bir toplu taşıma aracında , bir sokakta karşıma çıkıyorlar.. seslerini biraz daha duyabilmek için yolumu uzatabilirim.
dokunabildiklerim geliyor daha yakınıma.. ellerini seviyorum bu insanların.. ve onlara sarılmayı.. temas etmek..
burada ayrılıyor dokunduklarım.. yüzünü ellerimle çizdiklerim oluşuyor bir anda.. yüzünün tüm girintilerine çıkıntılarına dokunmayı seviyorum..yine de hala dik bir çizgide elim.
Çizgi değiştiğinde aramızdaki mesafede değişiyor. elimi yavaşça saçlarında gezdiriyor, kaşına iniyorum. Kaşının kavisini elimle çizdikten sonra burun kemiğini hissediyor parmaklarım. Dudaklarındaki her kuru çizgiye değiyorum. Dayanamıyorum dudaklarını aralayıp dişlerine dokunuyorum. Dişlerinin arasında parmağım -baskıyı seviyorum parmağımdaki. Bu kadar yakın duruyorsak artık bir kürek kemiğine de aşık olabilirim bir leğen kemiğine de.. ve resim çizemediğime hayıflanmam eşlik eder tümüne. Ve artık dokunmak kokuyla beraber. Bir insanı içine çekerse insan durup durup içine çekerse kokusunu başka ne olabilir bunun adı.
hiçbir şey yapmamışlığı ile başlayan sevgiye nedenler aramaya başlamak. İşte o zaman anlıyorum sevmekten başka bir şeye dönüşüyor adı ; sevgi eksiltmek belki de.
güzel yazılarının takibindeyim.. başarılar...