Hangi güneş tırmanır ulaşılmaz kafese Örgülenen lamba mı günün yerini alır Hangi ayna dayanır acı soluyan sese Gelmese de bilinir sadece umut kalır.
Hangi şarkı uğuldar rüzgârın kanadında Lavlar mı eritecek kutupların buzunu Hangi sevgi sözleri alev olur adında Bulunmaz yastık yapan ihtiyar omuzunu.
Hangi çiçek dökülür isteyerek yerlere Arılar terk eder mi balla dolu kovanı Hangi usta yanmaz ki kaybolan eserlere Rutubetli odalar der mi; doldur kovanı.
Hangi yağmur kurutur bakışların yaşını Kar mı buz mu kapatır gönlünün yamasını Hangi dolu kırar ki kaldırımın taşını Zaman adlı ejderha batırır kamasını.
Hangi diş öğütür ki kuruyunca simitler Sözlerle mi kırılır duyguların incesi Hangi ölümle susar çığlık atan ümitler Böyle başlar ve biter hapishane güncesi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAPİSHANE GÜNCESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAPİSHANE GÜNCESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
birebir yaşanmış gibi içten ve gerçekçi bir bakışla kaleme alınmış küflü duyguların nem kokan mısraları. ustaya yakışır güzellikte bir hece şiir tebrikler şair Hanım
Şiirinizi çok beğendim…
………………………….. Saygı ve Selamlar