(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Duy Şu Baban Ne Diyir Oğul şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Duy Şu Baban Ne Diyir Oğul şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çalışmalarınızda ki bu farklı anlatım, şiir'e bakışımı daha bir çok ilgimi arttırıyor! kalıplaşmış, tek düze bir anlatım değilde, çeşitliliği, lehçeleri araştırmaya, farklı kültürlere akımları genişletiyor (merak uyandırıyor) kanımca.
güzel bir çalışmaydı efndim. sevgi ve saygılarımla
Hasretlik tak etti canıma, Yarın çıkıp gelsen yanıma, Şükür ederem Allah’ıma, Duy şu baban ne diyir Oğul…
Yoksulluk girdi aramıza, Bereket mi geldi paramıza? Yohsa derman mı yaramıza? Duy şu baban ne diyir Oğul… + Can kardeşim yine harika duygular Güzel Erzurum şivesinde kagıda yansımış. Seni okumak ne gurur.
HER LEHÇENİN AYRI GÜZELLİĞİ VAR,ONLAR BÖYLE GÜZEL BİR ANADOLU KÖYÜNÜN AHVALİNİ ŞİİRLEŞTİREREK BÖYLE GÜZEL HECE ŞİİRİ OLARAK YAZILDIĞINDA ,EVLADİYELİK MÜKEMMEL BİR ESER MUAZZAM BİR LEZZET OLUYOR..TEBRİKLER...SELAMLAR..
şivesiyle ve şahsınıza özgü güzel espiri ve yerinde benzetmeleriyle çok güzel bir şiir okuttuuğunuz için yürekten kutlarım can dostum...teşekkürler...sevgi ve saygımla...selamlar...
evlatlarda duyar umarım efendim.
çalışmalarınızda ki bu farklı anlatım, şiir'e bakışımı daha bir çok ilgimi arttırıyor!
kalıplaşmış, tek düze bir anlatım değilde, çeşitliliği, lehçeleri araştırmaya, farklı kültürlere akımları genişletiyor (merak uyandırıyor) kanımca.
güzel bir çalışmaydı efndim.
sevgi ve saygılarımla