Bana en güzel hatıran, unutulmaz bakışındır Öyle güzel, öyle tatlı, kâlpten kâlbi yakışındır
Beni yakan o sıcaklık, gülüşün milyon kucaklık Koronada son sıcaklık; kâlbe güneş akışındır
Dolunayla yücelerde, çok dolandın gecelerde Daha nice nice yerde, geceye gül takışındır
Şaban AKTAŞ 24.03.2017 - 01.17
Fotoğraf: Şaban AKTAŞ
DÜŞÜNÜYORUM!
Memleketi düşünüyorum Ülkemi, insanları Dünyayı; Nereden nereye geldik?!
Elimdeki cep telefonu Çok işe yarar Küçük bir bilgisayar; Sırlarla kaplı koskoca dünya Küçüldü artık Ele avuca sığacak kadar; Dokundukça tuşlara Işık hızıyla sıçrayıp Geçiyorum bir uçtan bir uca...
Yalnız hava soğuyunca Farkında olmadan Ellerim üşüyor; Bir bakmışım buz tutmuş; Üşümesi elimin Mideme düşüyor; Yorgunluk kırgınlık Çöküyor üzerime Kapanıyor gözlerim...
Düşünmeyip ne yapalım Üşümeyelim kim üşüsün Düşünmeyeni kim düşünsün; Bu memleket bizim Sorunlar ortak Dertler hepimizin...
Dört yanımız dalga deniz Aynı teknenin içindeyiz Ya batar ya çıkarız Yok gidecek başka yerimiz!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BANA EN GÜZEL HATIRAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BANA EN GÜZEL HATIRAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.