(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dünyaya Geldim Geleli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dünyaya Geldim Geleli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KARAMSAR OLSA DA GÜZEL BİR ŞİİRDİ. hayat iniş ve çıkışlarla dolu, bazen güzel bazen kötü, bazense bir çile. on yedi sene içerisinde sanırım çok değişiklikler olmuştur... tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Gün oldu sevindik, gün oldu üzüldük. Gün oldu kavuştuk, gün oldu ayrıldık. Bazen sevincimizi dostlarla paylaştık, bazen hüznümüzü içimize attık. Gerçek ile hayal arasında bir yeri hedefledik. Ulaşamasak da hep mutlu olmayı istedik. Ancak, yaşadıkça öğrendik ki, hayat sadece mutlu olmaktan ibaret değil; hayatta mutluluk, hüzün, ayrılık, kavuşmak, hasret...ve benzeri bir çok farklı durumun olduğunu gördük. Bunları topladığımızda "HAYAT" a ulaştık. Bu hayatta olmak ise bizim yaşantımız oldu. Bu yaşamda bize tanınan sürenin de ömür olduğunu öğrendik.
Bu şiirde hayatın hüzünlü yönüne bir temas etmek istedim.
Değerli yorumlarınız için teşekkür eder, saygılar sunarım...
Anlatımı ve anlamıyla ahenkle dizilmiş kelimelerin şiir şeklini alması…
Çok çok Beğendim…
…………………. Saygı ve Selamlar…