Terk edilmişlerin hayatını son perdede oynuyorum Ankara’nın başıboş sokaklarında Bir başınayım Yalnızlıkta sahtelere yer yoktur Kendi kalabalık dünyamda yapayalnızım Gerçekler en acı halini gösteriyor… * Gecelerim zifiri Gündüzlerimin de ondan farkı yok Yalnızlığım gece gibi iner ömrüme Karartır gündüzlerimi de U/mutsuzluk saçar her kuytu köşede… * Yalnızlık bazen iyidir ama alışamazsın Alışılmadık olduğu için üşütür Kahredersin hayattan soğutur İsyan eder böyle bir hayatın yaşamak olmadığını düşünürsün Öyle bir an gelir ki çekilmez bir hal alır Gördüğün her titrek mum ışığını Güneş sanacak kadar çaresiz bırakır Her şeyden soğursunuz Giderek nefret edersin hayattan… * Gözlerini açtığında dünyaya Etrafında gülen insanlar olsa da Aslında yalnızlıklar doğuştandır Fıtratımızda vardır yalnızlık Alışırsın zamanla yalnızlığa gözün karanlığa alıştığı gibi Kuytu köşelerde u/mutsuzluk kol gezerken Yaşamında sadece alışılmışlıklar vardır… * Monotonlaşır her şey hayatında zaman su gibidir akar gider Akıntıya kapılır hayatına gün katamazsın Ama dik durur pes etmezsen gününe hayatlar katarsın Her düşüş bir kalkış öğretir Hayatından gün çalanlara değil Gününe hayat katanlara değer vermeyi öğrenirsin Yalnızlık işte böyle bir şeydir Kimi için uyandığı düş Kimi için de boş vermişliklerle dolu kürkçü dükkânı Ve Gerçeklere bakıp en acı halini gösteren Yalnızlığına isyan edersin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnızlığıma İsyan Ederim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnızlığıma İsyan Ederim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirler Şairlerin dert ortağıdır besteler onlardır,onların anlamları yüreğinde ki sevgisini anlatır tüm mısralar Kimi zaman gecelere sığınır,kimi zaman hecelere.. Sevdalı yüreklerin diyecek çok şeyleri vardır elbette... Ve sevdasına,sevdiğine yazmayan şair de pek yoktur sanırım.Çünkü yazmak şairliğin doğasıdır.. Sizler yazın bizler okuyalım değerli kalem..Selam saygı kalbi muhabbetlerimle değerli dostu..