YALNIZLIĞIMIN TÜRKÜSÜNÜ BU YÜZDEN SEVDİM...
Sözcük parkuruna düştü yolum:
İlahi silahların tetikleri Yüzü maskeleri adamların,her biri Tepesinde kaykayın. Kanıksanan adaletin dipçiği Azıcık da tütün balyaları. İçmediğimden öldüm: Ölü toprağı serili Belli ki yalnızlığımın türküsünü bu yüzden sevdim. Eksildim de azar azar Geleceğini tehir eden Azrail’e küskünüm. Sanrıların egemenliği kuşatılmışlığım. Kırağı çalan bir şarkıda Çaldırdım çocukluğumu; Kızın sesi hala kulaklarımda, Hem vakitlice ölmedim: Kanımda adrenalin, Kınımda ise zehri ve laneti aşkın. Sevmediğine kani Gözü kapalı sevişmelerin Akarken irini şeytanın: Yağmalanmış sevdalar gördüm; Seni seviyorum, deyip Kadının şakağında namlunun ucu. Münferit sevdaların endamı yine Sadece dünde saklı. Çıkarın takvimden on dört Şubatı, Diye bağırdı ölü kadının anası: Gözlerinde boşluk Tamah eden sevdanın yanılgısı. |
Kadının şakağında namlunun ucu.
Böyle bir film görmüştüm...
Öldüreceği kadına onu sevdiğini söylüyordu...
Bu 14 şubatlar konusunda tartışmalar sürer gider.
Ben ise insanlar arasında sevgiyi ön plana getiren, destekleyen her türlü etkinliği desteklerim...
Bazı kişileri üzebiliyor bunlar. Gerçekten onlara hak veriyorum. Örneğin annesi, babası olmayan için anneler günü ve babalar günü... Ancak annesi ve babası olmayanlar var diye mevcut anne ve babalarımızı kutlamaktan nasıl vazgeçeriz? Bence anne ve babası olmayanlara da sahip çıkıp onlara şefkatimizi göstererek bu açığı yapabildiğimizce kapatmaya çalışmalıyız derim...
Öte yandan, bazı karşı çıkanların gerekçesi ise anne ve baba sevgisinin bir günle sınırlı kalması... Oysa ki bu günler bunun için değildir. Sadece bir gün gitmek yerine bu sevgiyi tüm yıla yaymak için bir hatırlatma etkinliği olmalıdır...
Yılda iki kere dini mayram kutlarız. Bu bayramları tatil sayanları bir tarafa bırakalım da bu bayramda çocukları, yoksulları sevindiririz, büyüklerimizi ziyaret ederek ellerini öperiz. Ökmüşlerimizi mezarı başında anarız. Peki neden bir kişi çıkıp da bu etkinliklerin bir yılda 7 gün oluşuna itirazı yok? Çünkü bu etkinliğin asıl amacı yoksulu, çocukları, büyüklerimiz sevmeyi saymayı anımsatmak ve bunu bir yıla yaymaktır...
Anne/baba günleri için de aynısı düşünülmelidir...
Sevgililer gününe gelince, onu yalnızca bir erkekle bir kadın arasındaki cinselliğe bağlı bir sevgi olarak düşünmemelidir... Sevilen, sevgiye layık olan herkes sevgilidir... Geçtiğimiz sevgililer gününde dört sevgilim yanımdaydı. Onlarla bir fotoğraf çektirmiştim... Eşim, iki gelinim ve torunum...
Konunun dışına çıkmışsam affola...
Sevgiler...