Dilimde tatlı ekşi ve birazda tuzlu sözcükler, Fırça darbesi ile senin resmin olmak istiyor. Dengesiz yüreğim,aklını kaçırmış olmalı, Pır pır çırpınıyor,kendini kelebek sanıyor.
Birazcık güneş,göz kırptı ya,tabiatıma ? Kanım ısındı,aşk kokusu sardı etrafımı. Saf yüreğim,bahar erken geldi zannediyor. Akşam saat on olmuş,seni anlatmamı istiyor.
Ama olumsuz sözcükleri duymak bile işkence, Karlar erirken,mutlu insanlar lazım her yerde, Rüyasında o,ilkbaharı gördü ve renkli çiçekleri, Karşılamak istiyor,mevsim dönerken sevgiye.
İnsanlar can sıkıntısında,bezmişler yalanlardan, Samimiyet yok satıcısında,güven yok alıcısında. Aldandık,çok yanıldık diye,arındık duygulardan Gelsin,yuva kursun artık kırlangıçlar,balkonumda.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Karlar erirken şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Karlar erirken şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirli gönlüne sağlık, tadında bir şiir sahnede duygular saçmakta… Beğendim, içtenlikle kutlarım… ............................................................ Saygı ve Selamlar…
Şiirli gönlüne sağlık, tadında bir şiir sahnede duygular saçmakta…
Beğendim, içtenlikle kutlarım…
............................................................ Saygı ve Selamlar…