(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDA KUŞU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDA KUŞU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel ve bir o kadar da anlamlı. Kimi o kuşu bulur da bunalır, kimi de arar bulamaz yanar da yanar. Kimi de bulduğunu sanıp kendi başını yakar. Bu sevda nemenem bir meret ki herkes peşinde ama o çoook yükseklerde süzülüyor??? Ne zaman nerede ve hangi yaşta ortaya çıkacağı hiç belli olmayan o kuşun acaba kanadını mı kırsaydık???
Yürek sesiniz daim olsun Canan hanım. Oldukça güzel bir eser vermişsiniz. Selam ve saygılarımla.
Bazen ulaşmak istediğimize zaman ve makanı ayarlayamayız sonuç olumsuz olur.Az öz anlamca derya bir eser okudum.Yürek sesiniz var olsun şaire hanımefendi kardeşim.Selam ve saygılarımla
Sevda çiçekleri düştükten sonra konacak dal neylenirki. Kuş bile hüzün çeker içine. Sevgili dost, okuyunca iç geçirdim desem yalan olmaz. Duygulara hükmetmek bu olsa gerek. Harika muhteşem bir şiir. Gönlüne yüreğine sağlık.
Şiir çok güzeldi. Kutlarım gönül dostu sizi. Yüreğine gönlüne sağlık.
Haz alarak beğendim…
....................................Saygı ve Selamlar...