Biliyorum dönüşü yok Vedasızca gidişlerin Yarım kaldı umudum yarım kaldı düşlerim Yarım kaldı o çocukca sevişlerim Yarım kaldı mutluluktan gülüşlerim
Ellerimi tutan el yok Yok gözlerime aşkla bakan Zemheride yüregimi alev alev yakan İçimi ısıtan yok
Nasıl gittin can ruhundan Hayatının umudundan Gününün güneşinden Mahşerlik ruh eşinden Çok sevdiğin gözlerimi sele çevirdin peşinden
Ölümden başkası ayıramazdı bizi Öyle derin ki seni seven bu yürekte bıraktığın sızı İyileşir mi, kabuk tutar mı, kaybolur mu? aşkın yanık izi İlaç olmaz mı? dönüp gelen sevgilinin başımın altındaki dizi Okşasa saçlarımı umudu mu yeniden yeşertmez mi? Gurur değil bu insan sevdiğini af etmez mi? Hadi gel dese peşinden gitmez mi? Yeniden başlayalım dese ayrılığı maziden silmez mi? Sev beni dese tekrar sevmez mi? Sever elbet; insan silemez, unutamaz ki canından çok sevdiğini....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARIM KALDI HERŞEY! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARIM KALDI HERŞEY! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hani seven gitmez di diyesim geldi be ablam içimi yaktın hemde ne yakma harika bir şiir yürek tellerime dokundu ve incilerimle süslüyorum ablam yüreğine sağlık
Canım arkadaşım insan sevdiğinden ayrı düşünce böylesi güzel sözler dökülüyor gönülden kaleme.. Ayrılık işte adı üstünde yanıp kavrulmak demek. Rabim kimseyi ayrılık ateşi ile yakıp pişirmesin inşallah.. Yüreğinize sağlık arkadaşım... Selamlar..