Seni çok seviyorum, başın soluma yasla Gönlüm olsun mekanın, gitme kalbimden asla Gözüne gam değmesin, yaşın akmasın yas’la Kalbinden sevgi taşsın, aşkta büyüklük tasla Sen ulu bir çınarsın, sarsın sevgim köklere Seni çok seviyorum, başın ersin göklere.
Geç olsa da tanıştık, sevgimizle kaynaştık Engellerden yılmadık, nice zorları aştık Sevdik birbirimizi, nede güzel anlaştık Uzakları kaldırdık, iyice yakınlaştık Sen ulu bir çınarsın, sarsın sevgim köklere Seni çok seviyorum, başın ersin göklere.
Bizi bize yazana, şükürler ediyorum Yürekten sevdamıza, adaklar adıyorum Canla seviliyorum, çağırsa gidiyorum Gönül nikahımız var, Ruh Eşimsin diyorum Sen ulu bir çınarsın, sarsın sevgim köklere Seni çok seviyorum, başın ersin göklere.
Sevmeyi sevilmeyi, her yürek hak eder mi Ruh ile sevmedikçe, sonsuza dek gider mi Diline düşse bile, kalbinde yer eder mi Gerçekten sevmeyenler, aşkın kahrın çeker mi Sen ulu bir çınarsın, sarsın sevgim köklere Seni çok seviyorum, başın ersin göklere.
Seviyorum deyince, kalbimde güller açtı Gülistan oldu gönlüm, misten kokular saçtı Mavi beyaz goncalar, başıma altın taçtı Unuttum her derdimi, sevgin cana ilaçtı Sen ulu bir çınarsın, sarsın sevgim köklere Seni çok seviyorum, başın ersin göklere.
Sevgine kuçak açtım, dirildim bak yeni"den Baktığında derinden, aşka düştüm ani’den Yalan değil inan ki, yani değil kani’den Sensiz geçen günleri, sayıyorum hani’den Sen ulu bir çınarsın, sarsın sevgim köklere Seni çok seviyorum, başın ersin göklere.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİTME KALBİMDEN ASLA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİTME KALBİMDEN ASLA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgine kuçak açtım, dirildim bak yeniden Baktığında derinden, aşka düştüm aniden Yalan değil inan ki, seviyorum sahiden Sensiz geçen günleri, siliyorum maziden Sen ulu bir çınarsın, sarsın sevgim köklere Seni çok seviyorum, başın ersin göklere.
Seni çok seviyorum, başın soluma yasla Gönlüm olsun mekanın, gitme kalbimden asla Göz’üne gam değmesin, yaş’ın akmasın yas’la Kederlerin yok olsun, kalbin dolsun ihlasla Sen ulu bir çınarsın, sarsın sevgim köklere Seni çok seviyorum, başın ersin göklere.
Gerçekten sevince sevgi yüreğe de ilaç başa da ...Rabbim sevgisiz kılmasın bizi..yüreğine sağlık melekciğim..kal selametle...selam ve muhabbetle
Ancak sevda çeken sevda çekenin halinden anlar.. Yüreğinde her daim sevgini sakla. Seni seviyorum şairem. O güzel aşk dolu yüreğinden öpüyorum... Nicelerine inşallah...
Böyle bir sevda herkese nasip olsun . Sevdiği için ulu bir çınar olmak çok anlamlı sözler .Yüreğinize kaleminize sağlık beğeni ile okudum .Günümün şiiri seçiyorum .Saygılarımla .
Okudum ve çok beğendim…
Kutlarım…
…………………………….. Saygı ve Selamlar…