İçinde siz olmayan bir günüm olmadı ki. Düştünüz yine yüreğimden gözüme.
Ne güne sıkıştım, ne akşamdan kalmaydım. Tam da geceyi giyiniyordum ki Yüzünüz ve elleriniz geldi aklıma. Gülümseyen yüzünüz, acıkırım diye; yanağında tuttuğu süslü kelimelerden konpeti yapıp attı yüreğime. Şahlandı sanki aşka mezar yüreğim. İçmeden kuruyan dudaklarımın sahiline bir şiir düştü gökteki yıldızlara göz kırpan gözünüzden.
Görmediniz siz sabaha yürüdüm ilk defa. bir fasıl eşliğinde yatıp, geceyle seviştim ben. Ve görürsünüz, kıskanırsınız diye, silkinip attım üzerimden günahlarımı. yapıştırdım yufka yüreğinizi üşüyen yanlarıma.
İsmimi haykırırken siz sanki yeniden doğdum bir sabah vakti. Siz gelmeden rüzgârınız bulaştı nefesime.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rüzgârınız bulaştı nefesime. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rüzgârınız bulaştı nefesime. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
oooof oooof çok Acıklı,akıcı ve anlamlıydı Üstadım,keşke bu kadar güzel yüreğiniz hiç daralması ve o sevdiğine kavuşsa,o sevgilide senin kadir ve kıymetini bilmiş olsa Üstadım,selamlarımla.
Şiir gönül bağını kuvvetlendiren sevgi saygı ile beslenmiş…
Çok çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…