(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bana güzel insan dediklerinde çok şaşırmıştım sözün güzelliğine sonra bana güzel insan diyenlerin çirkinleştiğini gördüm hayat da böyle sanırım sevgili hena sen yaşamın içindeki ışığı görenlerdensin her ne kadar hüzünlü şiirler yazsak da o hüzün senin kelimelerinin arasından bir ruh güzelliği olarak yansıyor ve her defasında yanı başımda duruyor sade etkili ve duygusal ve samimi asıl zor olanı da bunu başarmak
'Yol' hikayende çok şiir çok kitap çok şarkı Hena.. Akşam üzeri gördüm,dedim gece olsun hele el ayak çekilsin düşlerim kurgudan çıksın yeni bir şehirde yeni bir 'yol' hikayesine öyle dökeyim içimdekileri.. Yılışık korku zamanlarına inat,gecenin denizinde yol alan bir yelkenli, elimde rüzgarın dağıttığı küller ve kuru üzümler.. Avuç avuç savuruyorum otelin terasından beton zeminine Nasılsa ellermizden esirgenen boy vermez mi şiirler de?.. Burda gece yıldızlar da uykuya sarınmışlar,üstelik yazılıp silinmiş şiirler kokuyor her yanımız.. Uzak iklimlerde çoğalıyorum nedense..Cumartesi ezgileri dindirir diye aklımdaki dağınık düşleri,yüksek volüm katılıyorum ritmine ıslığımdaki melodiye.. Her imge yalnızca hınzır bir telepatiye dönüşüyor..
'Bir eşikte durup ’keşke’ demenin imkansızlığı, Tüm bu macera niye'? İneceği peronu şaşıran bir imgeye dönüşüyor düşlerim.. Ve sen,'Gömül ışığına gölgenin,gömül içindeki aşka' dedikçe; Bütün duyu organlarımın uyumlu bir orkestra gibi rüzgarın denetiminde olduğunu hissediyorum,bu az şey mi.. Dedim ya,çok şiir çok kitap çok şarkı yol hikayen, gökyüzün bizden çok sevsin seni Hena..Sevgiler..
Bazı isimlerin hep aynı sayfalara yığılmasını anlamıyorum. Bir kutuplaşma mı var sitede. Sözüm yalnız sana değil hena. Ben zaman buldukça hiç bir ayrı yapmadan okumaya çalışıyorum şiirleri ama bazı sevdiğim isimleri sayfamda görememek üzüyor beni. Sözgelimi seni hena..
Yollar.. Herkes arkasına bile bakmadan, alıp başını gidebileceği bir yer istiyor, kendine yol arıyor kendince.
Yol, yolculuk çoğunlukla ruha iyi gelse de; Nereye gideceğini bilmiyorsa insan hangi yoldan ya da nereye gidileceğinin ne önemi olur ki!
Yahut nereye gidersen git, gittiğin yere değil mi ki aklın ve yüreğindekileri götürüyorsun, durur düşünüp bakarsın ki kendinden kendine gidiyorsun hayat denilen yolculukta o zaman ne farkeder ne önemi olur gittiğin yerin!
Ne de güzel demiş Cemal Süreya; Bazen "Gitmekle gitmiş olmazsın. Gönlün kalır, aklın kalır, anıların kalır."
İçten doğal kurgusuz geliyor kaleminiz. Tabi bence, bana göre. O yüzden güzelsiniz. O yüzden hep güzel sizi okumak.
Dingin bir şiir
Beğendim