Canıma can oldun sen, ruhum ruhunu sevdi Yumruk kadar yüreğin, sanki karşımda devdi Sevgin ile ısınan, gönlüm seni şıpsevdi Tıka basa aşk dolu, sımsıcacık bir evdi Bir daha söylüyorum, suçum olsa da idam Seni çok seviyorum, uzaklardaki sevdam Kalbimden git desende, sana olmaz elvedam.
Sevdim seni çok sevdim, pişman olmam bilesin Hasretten çığlık çığlık, ağladım ki gelesin İstedim ellerinle, gözyaşlarım silesin Yok bu aşkın bitimi, ruhum sevdi neylesin Bir daha söylüyorum, suçum olsa da idam Seni çok seviyorum, uzaklardaki sevdam Kalbimden git desende, sana olmaz elvedam.
Yüreğime yakınsın, uzaklardaki sevdam İsteme sakın benden, sevdama olmaz vedam Giderse aşkın benden, kesilir sesim sedam Yaşasam ne olur ki, mezara döner odam Bir daha söylüyorum, suçum olsa da idam Seni çok seviyorum, uzaklardaki sevdam Kalbimden git desende, sana olmaz elvedam.
İki seven yüreğe, engel olmaz uzaklar Dua’ mız arşa çıkar, bozulur tüm tuzaklar Sevdalı yürekleri, yaradan korur saklar Sev demedimi rabbim, niyedir bu yasaklar Bir daha söylüyorum, suçum olsa da idam Seni çok seviyorum, uzaklardaki sevdam Kalbimden git desende, sana olmaz elvedam.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KOVSAN KALBINDEN GİTMEM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KOVSAN KALBINDEN GİTMEM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mesafeler engel değildir sevenlere o kadar sıcak içtendi ki şiir hiç bitmesin istedim . Yüreğinize kaleminize sağlık beğeni ile okudum . Saygılarımla .
Ne ölmek nefessiz kalmaktır,nede yaşamak nefes almaktır..! Yaşamak sevilmeyi hak eden,birine yaşamını harcamaktır..işte şairede aynen böyle demiş şiirde. sevilen buna değiyorsa şayet ölmeye değer dost..işte böylesi bir ahval ile kalemini konuşturmuş, yürekten tebrik ediyorum..Selam dua ile değerli dost kalem
Sevgili şairem bu güzel eseri hayranlıkla okuyup birdiğim an isminizin kısaltılmışını İNGİLİZCE olarak gördüm ünlüleri alınmış halini Ve şiirinizi aklımda bambaşka Bi yere götürdü Bebek sütsüz yaşıyamaz ŞAİREM bu düşünceyi şiire çok yalıştırdım SEVGİYLE KUCAKLIYORUM XXXX
İçinde sevgi olmayan yürek boş bir poşet veya çöptür şairem.şiirimin beğenilmesi benimsenmesi beni mutlu eder, yüreğimden dökülen sözlerimdir her şair gibi, sevgidir ilhamim, yüreğim dile geliyor ben yaziyorum yüreğimin marifeti bunlar, saygı ve sevgilerimle...
İki seven yüreğe, engel olmaz uzaklar Dua’ mız arşa çıkar, bozulur tüm tuzaklar Sevdalı yürekleri, yaradan korur saklar Sev demedimi rabbim, niyedir bu yasaklar Bir daha söylüyorum, suçum olsa da idam Seni çok seviyorum, uzaklardaki sevdam Kalbimden git desende, sana olmaz elvedam.
Harika bir şiir daha tebriklerimle şairem sevgiler