Yolumuz diken dolu, ne uyur ne yatarız Bakın tarihe bakın bambaşka bir ırkız biz. Keskindir kılıcımız tozu toza katarız Bir Kürşad’ın izinde şaha kalkan kırkız biz.
Ağyar olsa tüm cihan zalime baş kaldırdık Tarihe not düşürdük üç bengü taş kaldırdık On bin küffar üstüne üç bin çeri saldırdık Gök kubbenin altında dokuz tuğlu barkız biz.
Fırsat verme nefsine zulmün bileğini bük Sırtında bundan başka var mıdır ağır bir yük? Durduramaz bin kurşun iman ölümden büyük Düş selinde zamanın durulmayan çarkız biz.
Yıllar var ki birlikte karılırken harcımız Ay yıldız gölgesinde yıkılmadı burcumuz. Bedeli ölüm olsa can vermektir borcumuz Mazlumların yanında duranlara kürküz biz!
Sırtımdan vurulsam da kanasa da dört yanım Renk verir bayrağıma aktıkça sıcak kanım. Gövdemi siper ettim dürüstlüğüm kalkanım Yetmiş iki millete nam salmışız, Türk’üz biz! Bir Kürşad’ın izinde şaha kalkan kırkız biz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Türk'üz Biz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Türk'üz Biz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin daim olsun
________________________________Selamlar