GÖRÜLEN LÜZUM ÜZERİNE BİR KEZ DAHA---VALLAH BİLLAH BU ŞİİRİ BEN YAZDIMŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Sitede bir şiir var.
Yazarı Hanım Polat (!) ÜNLEM İŞARETİNE DİKKAT Şiir şöyle: Benim Adım Aşk! Var mı beni içinizde tanıyan? Yaşanmadan çözülmeyen sır benim. Kalmasa da şöhretimi duymayan, Kimliğimi tarif etmek zor benim… Bülbül benim lisanımla ötüştü, Bir gül için can evinden tutuştu, Yüreğime Toroslar’dan çığ düştü, Yangınımı söndürmedi kar benim… Niceler sultandı, kraldı, şahtı, Benimle değişti talihi, bahtı, Yerle bir eyledim tac ile tahtı, Akıl almaz hünerlerim var benim… Kamil iken cahil ettim alimi, Vahşi iken yahşi ettim zalimi, Yavuz iken zebun ettim Selim’i, Her oyunu bozan gizli zor benim… Yeryüzünde ben ürettim veremi, Lokman Hekim bulamadı çaremi, Aslı için kül eyledim Kerem’i, İbrahim’in atıldığı kor benim… Sebep bazı Leyla, bazı Şirin’di, Hatırım için yüce dağlar delindi, Bilek gücüm Ferhat ile bilindi, Kuvvet benim, kudret benim, fer benim… İlahimle Mevlana’yı döndürdüm, Yunus’umla öfkeleri dindirdim, Günahımla çok ocaklar söndürdüm, Mevla’danım, hayır benim, şer benim… Benim için yaratıldı Muhammed, Benim için yağdırıldı o rahmet, Evliyanın sözündeki muhabbet, Embiyanın yüzündeki nur benim… Kimsesizim, hısımım da yok hasmım da, Görünmezim, cismimde yok resmim de, Dil üzmezim, tek hece var ismim de, Barınağım gönül denen yer benim… 03.01.201 Ama bir de Cemal Safi Üstadın bir şiiri var. O da Şöyle TEK HECE AŞK Var mı beni içinizde tanıyan Yaşanmadan çözülmeyen sır benim Kalmasa da şöhretimi duymayan Kimliğimi tarif etmek zor benim Bülbül benim lisanımla ötüştü Bir gül için can evinden tutuştu Yüreğine Toroslar’ dan çığ düştü Yangınımı söndürmedi kar benim Niceler sultandı, kraldı, şahtı Benimle değişti talihi, bahtı Yerle bir eyledim tac ile tahtı Akıl almaz hünerlerim var benim Kamil iken cahil ettim alimi Vahşi iken yahşi ettim zalimi Yavuz iken zebun ettim Selimi Her oyunu bozan gizli zor benim Yeryüzünde ben ürettim veremi Lokman Hekim bulamadı çaremi Aslı için kül eyledim Keremi İbrahim’in atıldığı kor benim Sebep bazı Leyla bazı Şirindi Hatırım için yüce dağlar delindi Bilek gücüm Ferhat ile bilindi Kuvvet benim, kudret benim, fer benim İlahimle Mevlana’yı döndürdüm Yunusumla öfkeleri dindirdim Günahımla çok ocaklar söndürdüm Mevladanım hayır benim, şer benim Benim için yaradıldı Muhammed Benim için yağdırıldı o rahmet Evliyanın sözündeki muhabbet Enbiyanın yüzündeki nur benim Kimsesizim hısmım da yok hasmımda Görünmezim cismimde yok resmimde Dil üzmezim tek hece var ismimde Barınağım gönül denen yer benim BENİM ADIM AŞK ! Cemal Safi Ve… Hanım Polat Der ki Değerli okuyucularım bu şiirimi Şaiir safinin şiiri olduğunu düşünenler bu şiiri iyi okuyun bende siz söyleyince dinledim bazı sözlerim benzer ama aynı değil ayrıca kendi yazmayı bilen bir insan başkasının ne şiirine nede sözlerine ihtiyacı olmaz benim insan Emeğine saygım sonsuz kendim yazıp çiziyorum akıl fikir kabiliyet tek bir insanda .mevcut değil herkes araba alır plakalar tek bir rakamla değişiyor diğer araç sahipleri bu araç benim desinler yinede size ve değerli yorumlariniza çok teşekür ederim . Tek ricam iyi okuyun insan kabiliyetti ne üretkenliğine engel koymayın hepinize saygılar sevgiler mutlu sabahlar diliyorum. Ondan sonra… Ben bunları dilime dolayınca kötü oluyorum. Neyse…Görülen lüzum üzerine bir kez daha ‘’VALLAH BİLLAH BU ŞİİRİ BEN YAZDIM…
ŞİİRİN HİKAYESİNİ MUTLAKA OKUYUN DEĞERLİ ARKADAŞLARIM
---------------------------------------------------------------------------------------- Dinlemeyin aman sakın kimseyi Vallah billah bu şiiri ben yazdım. Kim bilmez ki murabbayı hamseyi? Vallah billah bu şiiri ben yazdım. İki kıta yürüttüydüm Veysel’den, Bir kaç mısra kırptım Çılgın Aysel’den. Mesajlar da Vodafondan Türkselden Vallah billah bu şiiri ben yazdım. Gara dudum, çatal garam çingenem, Ben sana mecburum dedim bi denem. Gönlüm kırık, gözlerime doldu nem. Vallah billah bu şiiri ben yazdım. Bir elimle yem atarken horoza, Ötekiyle içiyor iken boza Üçüncüyle döşendim Mona Roza. Vallah billah bu şiiri ben yazdım. Çizgi roman kahramanı Zagor’dan, Güya şiir aşırmışım Tagor’dan. İnanmayan sorsun ta Pisagor’dan. Vallah billah bu şiiri ben yazdım. Bir tek şiir bırakmadım yarıda Yazmış idim ben onları koruda İnledi garibim Pablo Neruda Vallah billah bu şiiri ben yazdım. İlhamımı aldım ciğer soteden. Üç beş mısra kaptım Büyük Göte’den Hiç bağırma uzaklardan, öteden. Vallah billah bu şiiri ben yazdım. Bazen Fuzuliydim bazen de Ruhi Çaldıkça nâmıma dediler dahi Kimsenin inan ki duymadı ruhu Vallah billah bu şiiri ben yazdım. Böylelikle hazinem oldu şişkin. Mezarında ters döndü garip Puşkin Kıskananlar bana diyorlar pişkin Vallah billah bu şiiri ben yazdım. Ayan beyan değil yapmıştım hafi. Aşırırken demedim asla kafi. Şaçın başın yoldu ol Cemal Safi Vallah billah bu şiiri ben yazdım. |
Şiir şeklinde büyük düşünüşün yüreklere damla damla sızmaşı…
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…