Vazgeçtim bende Tıpkı senin gibi Uğraşmıyor ellerim Bıraktı yapmayı sevdiğin yemekleri Öyle yok sana hazırlanmalarımda.
Artık sen diye bir şey yok...
Sensizlikte güzel Güneşsiz olsa da gün Aldırış etmiyorum, Kızmıyorum akrebe yelkovana Ağır ağır geçse de olur artık Zamansızım zamana.
sen diye bir şey yok...
Kendi içimde yaşıyorum Kilolarımda umurumda değil Dağılan saçlarım Çizdiği yolda giden Kaçmış çoraptı aklım Yenmiş tırnaklardı İçime gömülen acı.
sen diye bir şey yok…
Anahtarsız ev nasılsa Kilidinde kapandı dünya Nefesinde kaldı son bakış Senmişsin bendeki esriklik Biliyorum, Orda bir dünya vardı Yürek var mıydı ki Kapıyı vurup çıkmaya Şimdi geçmişe uzaktan bakıyorum Hiç acı çekmeden Neden mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gitti Senlerim… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gitti Senlerim… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şairem,resital gibi bir şiir,yüreğine,ellerine ve beynine sağlık.. elbette böyle bir şiir,sevğiyi yaşayam ve yaşatan bir yürekten çıkar,yalnız günün değil,bana göre ayın şiiri...yüreğiniz dert görmesin.son aylarda okuduğum en güzel şiir...gitti senlerim,daha ne denir ki?
Anahtarsız ev nasılsa Kilidinde kapandı dünya Nefesinde kaldı son bakış Senmişsin bendeki esriklik Biliyorum, Orda bir dünya vardı Yürek var mıydı ki Kapıyı vurup çıkmaya Şimdi geçmişe uzaktan bakıyorum Hiç acı çekmeden Neden mi?
Anahtarsız ev nasılsa Kilidinde kapandı dünya Nefesinde kaldı son bakış Senmişsin bendeki esriklik Biliyorum, Orda bir dünya vardı Yürek var mıydı ki Kapıyı vurup çıkmaya Şimdi geçmişe uzaktan bakıyorum Hiç acı çekmeden Neden mi?
Çünkü bende sen diye bir şey yok... Gitti senlerim…
ŞİİRİNİZ ÇOK ANLAMLI... SANGİ BOĞAZINA DÜZÜLMÜŞ YAŞADIĞIN SERZENİŞLER... SEVGİLİNİN ARDINDAN YAS BAĞLAMIŞ ,BOŞ VERMİŞSİN HAYATA, GİTTİ SENELERİM DİYORSUN AMA O SENELERİDE SEVGİYLE YADEDİYORSUN...SELAM VE SAYGILAR
Gel desem başka / Git desem başka
Gel-gitler içinde sürüp gider ayrılıklar...
Saygı ve beğenim ile..
Şaban Aktaş tarafından 4/22/2008 4:52:18 AM zamanında düzenlenmiştir.