(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DELİMİYİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DELİMİYİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hepimiz deliyiz !. Çok deliyiz el oğlu için hep öz veride bulunuruz!. Hayatımızı ömrümüzü !.olmadı canımızdan oluruz. En ufak bir sorunda acımasız cezalara tabi tutuluruz ?. Anne ol !Eş "ol 'sırdaş ol ?.dadı ol ihtiyaçları bitince dış kapının dış mandalı ol... Yüreğinize Emeğinize sağlık Nazireydi değerli şairim mutlu akşamlar ..
Size tamamıyla katılıyorum insanlar ellerindekinin kıymetini bilmiyor sonra ne kaçırdıklarının farkına varıyor ama tavşan çoktan karşı yamaca geçmiş oluyor...
Değerli yorumunuzla gecenin karanlığını dağıttınız,ışık yaydınız üstadım
Acılar için yaratılmışız sevsesek de acı içinde kıvranıyoruz sevilsekte .. Nedenmi kimse aradığını bulamıyor . Burnumuzun ucunda ku olan mutluluğa kör baktığımız sürece mutluluk haram bize . Onuda beğenmiyor fark etmiyoruz ... Bizim için can atanların canlarına okuyoruz Mutlu akşamlar .değerli şiir dostu .
Sevdiklerimiz için deliriyoruz,acı çekiyoruz,hasret yükleniyoruz,,,oluyorda oluyor...
Ama insanı en çok üzen her türlü fedakarlığı yapıpta değerinin bilinmemesi...
Sonra ne oluyor;Tabi ki sevdiklerin isyanı...
İşte şair dediğiniz gibi dışlamak değil bağrına basmak önemli...
Biz aşıklar çılgınız ve deliyiz bu hayatıda böyle seviyoruz...
Kibar ve samimi mesajınız sizin renginiz güzelliğiniz olmuş öyle gördüm,değerlendirdim,eksik olmayın,kaleminiz güçlü hayatınız mutluluk dolu olsun değerli şiir dostu selamlar iyi akşamlar
Dilekler kutlu Olsun...
Çok çok beğendim…
………………………….. Saygı ve Selamlar…