Çöl çiçekleri Bir prangaya bağlı Öylece kalakalmış Zaman küs Mevsimler yok Yezidi kadın Bir hiçlik girdabında Deli gömleğini giymiş üstüne Vucudu yanık Kurtulur mu Ümidiyle İçine tüküreyim Böyle düzene Şiir ağlasın haykırsın Onun yerine Hani hani Tavus nerde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAVUS şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAVUS şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanız... Kutsal bildiğimiz değerler temelinde yaşıyoruz. Bildiğimiz en huzur verici şey nedir ruhumuza? Var olduğumuza göre; bizi var eden bir güç var ve bizi sürekli kontrol ediyor. En sıkıntılı zamanlarımızda o gücün yardımını diliyoruz. İnandığımız gücün yardımı tez zamanda gelsin isteriz ve ümit deryasına dalarız... Ümitsiz olmuyor... Ah ümit!
Şiir ağlasın haykırsın ŞAİRLER de yön versin bu sevgi kavgalarına Haksızlıklarla dolu bu kanlı coğrafyada kadın olmakta bir başka zor ve çileli.Sonuçta tüm kavgalar DAHA İYİ İNSAN OLARAK YAŞAYABİLMEK İÇİN DEĞİL Mİ ?Doğrusu TAVUS söyleminin bu boyutunu dikkatten kaçırmışım . Bir okur olarak benim eksiğim bu da. Dönüp yeniden okudum..Güzel bir şiir okudum . Ama insanın insana zulmü hep can yakıcıdır demek geldi içimden. Her gün binlerce kadın da güzel ülkemde bu tarz haksızlıklarla karşı karşıya değil mi?
Dosteli_ tarafından 12/13/2016 5:04:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dosteli_ tarafından 12/13/2016 5:06:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
YEZİDİ Kadınlarının dramına dikkat çekmek istemiştim oysa sanırım başarısız oldum şiirimle ya da siz dikkat etmediniz bilemiyorum...TAVUS onların inançlarından bir melek o bile yardım edemiyorsa köle olarak satılan bu kadınlara ne demeli bilemiyorum...SAYGIYLA.
Çok çok beğendim...
........................................ Saygı ve Selamlar.....