(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayalleri Vardı ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayalleri Vardı ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayalleri Vardi... Hangimizin hayalleri yoktur ki? Ne kadar olagan hayaller kurarsak o kadar az hayalkirikligi yasariz. Hic hayal kirikligi yasamamaniz dilegiyle. Sevgiyle kalin, tebrikler...
Oysa hayalleri vardı o kadar yaşamak istediği Bir uzak masal dünyasından duyup dinlediği İlmek ilmek bir destan yaratıp yüreğine işlediği O sevdası ki şimdi çok uzaklardan izlediği...
Hayaller her zaman vardır..Onlar olmadan olmaz ki... Çoğu zaman, hayal kırıklıkları ile son bulsalar da... Her seferinde hüzünler kalır geriye...
Hüzün duyguları ile dolu şiiri ve şairini kutluyorum... Saygılarımla...
kaçmiyorum arıtk o sert aşkından, kaçmiyorum bana acı vereceğini bilsemde, kaçmiyorum param parça etsende, korkmuyorum kanımı son damlasını akıtsan bile,
acımasız gözlerine bakarak, son nefesimi hıckırarak, korkmuyorum artık ölüm gelse bile elinden, korkmuyorum.....
EVET HAYALLLERİ VARDI... GÜZEL DİZELERİNİZİ KUTLARIM.RABATLI
selamlarımla