Çatlamış dudağın ortasından kan çıkmaz,iz çıkmaz birleşir karanlık fars şarabıyla aydınlanır yüzün seni hissediyorum parmak aralarında bu yokluk bizim boşluğumuz en mahrem yerlerin gökyüzünde çizgiler halinde geçiyor
erguvan,mevsimleri uzaktan açıyor sizi ne zaman düşünsem titrerim kış ıhlamurunu içer yaslar sırtını saçlarına üşüterek bir nehir akar akşama kadar üstümüze yürür bulutlar saat altı dedin mi akşam olur korkuyorum yalnız kalmaktan
geçmez olsun sokağından insanlar! ağarır saçlarım beyazdan da beyaz kol düğmelerim döner saate paralel saatimi ayarlama zamanı biraz daha yavaş akacak zaman biraz daha fazla göreceğim seni çatlamış dudağın ortasından sen şimdi sus,dinliyorlar bizi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dinliyor bizi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dinliyor bizi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzeldi şiiriniz tebrik ederim kaleminiz daim olsun… Severek paylaştım... Çok çok beğendim... ........................................ Saygı ve Selamlar.....
Yine çok anlamlı ve çok güzel bir şiir okudum sayenizde, yüreğinizden duygular, kaleminizden mısralar eksik olmasın, hep bizimle olsun Ajna Çakra Hanım.Sevgi ve saygılarımla.
Güzeldi şiiriniz tebrik ederim kaleminiz daim olsun…
Severek paylaştım...
Çok çok beğendim...
........................................ Saygı ve Selamlar.....