Genç ruhumuz çılgınsa Siğmiyorsa yaşlı bedenimize taşıyorsa Aşkımız günlük değil sonsuzsa
Getiririz engelleri dize Ne mutlu Ne mutlu bizim gibi sevenlere
Devir daim yapıyorsa Artarak Sevgimiz Damarımızda kan diye dolaştıkça Seven kalpten sevilen kalbe aktıkça
Her nefes alışta Kalbimiz deli gibi her çarpısında El ele tutuşup gözgöze bakıştığımızda Yalnız bizi sayıklıyorsa dilimiz
Tatlı sözler attığımızda közlensin sönmesin har-ı Diyerek aşk ateşimizin Biz ölmeden bitmez o aşk sözlerinin kızıl kor-u Sürer bizim sevgimizin mahşere dek nar-ı
Bakınca gözler sevgiyle arar içinde o mavigülü Başka bakışlara kalır kapalı Ömrümüzce kirpiklerimizin siyah tülü örtülü Gül goncasının taç yaprakları bak nasıl aşka örgülü Sönmez sevgi ateşimiz Gerçek bizim sevgimiz Kalp kapımız sevdiğinden ziyadesine demir sürgülü Mazi olmaz anılarımız savrulmaz aşk ateşimizin külü...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANMAYIN BİTER SEVGİMİZ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANMAYIN BİTER SEVGİMİZ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bakınca gözler sevgiyle arar içinde o mavi gülü Başka bakışlara kalır kapalı Ömrümüzce kirpiklerimizin siyah tülü örtülü Gül goncasının taç yaprakları bak nasıl aşka örgülü Sönmez sevgi ateşimiz Gerçek bizim sevgimiz Kalp kapımız sevdiğinden ziyadesine demir sürgülü Mazi olmaz anılarımız savrulmaz aşk ateşimizin külü...
melek hanım yüreğinize saülık gönül sesiniz daim olsun...
Bugün okuduğum güzel bir şiirlerden biriside sizin şiirinizdi,Elleriniz yüreğiniz dert görmesin. Hayırlı günler,sağlık afiyet huzur dolu bir yaşam dileklerimle. Yürekten kutluyorum,değerli kalem dostu. Selam ve saygılarımla
Sevgi ateşi bir kere yanmaya görsün .Yakar bedeni savrulmaz külü . İçten samimi duygularla harmanlanmış bir şiir .Yüreğinize kaleminize sağlık şairem beğeni ile okudum . Yürek sesiniz hiç susmasın . Saygılarımla .
Bakınca gözler sevgiyle arar içinde o mavi gülü Başka bakışlara kalır kapalı Ömrümüzce kirpiklerimizin siyah tülü örtülü Gül goncasının taç yaprakları bak nasıl aşka örgülü Sönmez sevgi ateşimiz Gerçek bizim sevgimiz Kalp kapımız sevdiğinden ziyadesine demir sürgülü Mazi olmaz anılarımız savrulmaz aşk ateşimizin külü...