Hırsa kapılıp gitme, erdem sabır yoludur Toprağa yakın ol ki, âlem saygıyla sayar, Hikmet kitabı oku, insanlık okuludur Meyve yüklü dallarda, başını yere koyar.
Fazilet denizinde toplarsan incileri Fukara gönlüne dol, terk eyle ben’cileri Kendinden uzak tutan kibirle kincileri Saadet cennetinde manevi hazza doyar.
Mana gülistanında açtıranlar gülleri Huzur cennetlerinde öttürür bülbülleri Sayrılı yüreklere örten beyaz tülleri İrem Cennetlerinde postu köşklere yayar.
İbrahim sen sen olup gülleri kokladın mı? Anam babam deyip de hatırlar yokladın mı? Geçmişe tövbe edip, günahı pakladın mı? Ol Muhammet Mustafa seni komşudan sayar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MANA GÜLİSTANI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MANA GÜLİSTANI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İmtihan için bulunduğumuz bu geçici konaklama yeri bizler için iki cihanı da mamur edebileceğimiz Allahın lutfu olan bir yerdir..
Her güzelliğin bir bedeli her kötülüğün ise bir cezası vardır bu İlahi adelette de böyledir sosyal adelette de ama ne var ki sosyal adalet kul yapısıdır şaşabilir yanılabilir oysa İlahi adalet bir miskale bile değer verir..
Öz değerlere sahip çıkarak yaşadıklarımızdan yaşayacaklarımızdan dersler alarak kulun hata işleme olasılığı bilincinde sık sık tövbeler ederek Allah' a kulluk bilinciyle gücümüzün yettiğince ibadet ve taatlerde bulunarak inşallah şiirinizde bahsettiğiniz o güzellikleri hak etmiş oluruz..
Güzel ve anlamlı bir şiir okudum feyizlendim allah senden razı olsun. Tüm samimiyetimle seni vede bu eşsiz eserini kutlarım TEBRİKLER..
Selam ve muhabbetlerimle..Allaha emanet ol..yudumyunus
Mana gülistanında açtıranlar gülleri Huzur cennetlerinde öttürür bülbülleri Sayrılı yüreklere örten beyaz tülleri İrem Cennetlerinde postu köşklere yayar.
İbrahim sen sen olup gülleri kokladın mı? Anam babam deyip de hatırlar yokladın mı? Geçmişe tövbe edip, günahı pakladın mı? Ol Muhammet Mustafa seni komşudan sayar.
GÜZEL ANLATIM VE GÜZEL DİZELERİNİZİ KUTLARIM.RABATLI
İmtihan için bulunduğumuz bu geçici konaklama
yeri bizler için iki cihanı da mamur edebileceğimiz
Allahın lutfu olan bir yerdir..
Her güzelliğin bir bedeli her kötülüğün ise bir cezası
vardır bu İlahi adelette de böyledir sosyal adelette de
ama ne var ki sosyal adalet kul yapısıdır şaşabilir yanılabilir
oysa İlahi adalet bir miskale bile değer verir..
Öz değerlere sahip çıkarak yaşadıklarımızdan yaşayacaklarımızdan
dersler alarak kulun hata işleme olasılığı bilincinde sık sık tövbeler
ederek Allah' a kulluk bilinciyle gücümüzün yettiğince ibadet ve
taatlerde bulunarak inşallah şiirinizde bahsettiğiniz o güzellikleri
hak etmiş oluruz..
Güzel ve anlamlı bir şiir okudum feyizlendim allah senden razı olsun.
Tüm samimiyetimle seni vede bu eşsiz eserini kutlarım TEBRİKLER..
Selam ve muhabbetlerimle..Allaha emanet ol..yudumyunus