(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEgfdgfdgfd şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEgfdgfdgfd şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Usta/m telde ben, bende sen ah ben şimdi ne desem yandı kül oldu köz ne anlatsam şimdi olur söz. Telefon çalışmaz Arayan olmaz Ah bu kafa çok şey yazmaz...
O ne sefa idi Hoş geldi Sefa geldi. Seda ile yan yana Ağlar gözyaşım sefa geldi. Hoş geldi.. He ne idi ne dedi. Seda ise sefa mı dedi Ah bu kalem kafayı yedi. Yemek mi o nerede ah bilsem derdime bulurum çare... :) Anladın Usta/mmm :)
GÖZYAŞIMDA saklısın ağlayamam ben düşeceksin sanırım kirpiklerimden damarımda kan olup dolaşıyorken beni böyle bırak git, git gidebilirseeeeeeeeeen :))
Oldukça güzel bir sevgi ve de sevda şiiri. Sevgiliyle bir seyrussefer elenmiş gibi. Yürek Sesiniz hep Çağlasin ve dizelere dönsün şiir olarak da bizlere düşsün. Kutlarım dost sizi. Gönlüne yitegine sağlık.
Tek bir heceye değmeyecek aşk için yazılan şiir bu zamanda kesinlikle" aşka "hakaret olur. Bakın çevrenize görebiliyor musunuz yalansız ,riyasız seven ? Hak etmeyenlere sitem bedduadır aslında ...ANLAMAZLAR Ben görmedim anlayan üzmeyin kendinizi! Su akar yatağını bulur Şiir çok güzel
RÜZGAR_06 tarafından 11/30/2016 5:55:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Her gece yıldızlara bakarak ismin andı...
kaleminize yüreğinize sağlık...