(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSAN ÇİÇEĞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSAN ÇİÇEĞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben bir insan çiçeğiyim Al eline kokla beni Sabah erken gün doğarken Ufuklardan topla beni !
Gün gününü doldurmadan Gül ömrünü soldurmadan Her an kollarında duran Bir gül gibi kokla beni !
Yönümden yönün döndürme Sev ama beni öldürme Sen ol yüzümü güldüren Gül yüzünle kokla beni !
Harika mısralarından''en güzel'' olarak yaratılan insanın güzelliğinin, insanlığın, erdemlerin kokusu yayıldı ruhumuza... Kelimeler, usta kalemiyle her biri bir nakış olmuş ta mısralara... Harika bir şiir olmuş...
Şiir mükemmel fakat şiirden çok bir yorumcuya verdiğiniz "Doğduğumuz an göbeklerimiz kesilmeseydi aynı köklerden yetişen dev insanlık ormanının çiçekleri olduğumuzu çok rahat görebilirdik." Bu cevaba hayran kaldım ben.. Ne büyük bir bakış açısıdır bu... Saygımla...
İnsanın bir çiçek olarak tasvir edilmesi büyük bir düşünce Çiçekler olmasaydı ne olurdu bilemem ama insanlar olmasaydı çiçeklerin bir anlamı kalırmıydı diyorum. Dizeler bir duygu seli coşkusunda kapıldım akışına
Yüreğine sağlık değerli dostum Bambaşka bir güzeldi eserin
Bir şairimiizn şairgiller dediği gibi elbette ot değiliz;Güneş sistemi içinde Samanyolu galaksisinde yaşıyoruz.Koparken dünyamız güneşten,içimize de düştü o ateşten...O ateşki yeryüzüne hayat sunan GÜNANADIR...Biz o ananın Dünyadaki saçaklarında göbek bağları birbirinden ayrılmış dev hayat ağacını dallarında her birimiz ayrı çiçekleriz...Saygımla...
Ben bir insan çiçeğiyim Al eline kokla beni Sabah erken gün doğarken Ufuklardan topla beni !
Gün gününü doldurmadan Gül ömrünü soldurmadan Her an kollarında duran Bir gül gibi kokla beni ******************************** Ben bir insan çiçeğiyim ,Ufuklardan topla beni.Ne denli anlamlı ve hoş dizelerdi. Kaleminize ,yüreğinize sağlık. ŞİİRDİ KUTLADIM: SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN:
insanim ben insan,
böyle geldim.böylede giderim....
saygilarimla, güzel bir siir