Ey insan oğlu! İki kapılı bir hana geldin, Elbet bir gün gideceksin. Gelirken sermayen yoktu, Giderken de olmayacak. Çıplak geldin, Çok ağladın, Çıplak gideceksin, Sesin çıkmayacak. Bakmaz mısın kendine? Ne kadar acizsin sen. Öyleyse! Seni dünyaya göndereni, Hem seni geri döndüreni, Tanımayacak mısın? Tanıyıp ta iman etmeyecek misin? Onun verdiği bunca nimetlere, Şükredip emrince yaşamaya koyulmayacak mısın? Dünyaya insan geldin, İnsani kamil olmayacak mısın? Ahiret yurduna inanıp ta, Oraya hazırlık yapmayacak mısın? Yoksa ahiret yurduna dönmeyecek misin? Hayır! Bir gün sen istemesen de döneceksin. Ne diyelim ki! Çok yazıklar olsun, Kendini zayi edenlere, Çok yazıklar olsun, Kendine ve çevresine zulmedenlere. Başka, ne mi diyelim? Haydın, gayrı insanlığı bırakmaya, Haydin gerçek insanlığı yakalamaya, İşte sözün özü bu. Şifresi mi! Lailaheillah Muhammeden Resülüllah. Buyurun, Bu güzel anahtarla, Güzelliğe koşmaya. Yolunuz açık olsun. Dünya ve ahiret yurdunuz, Mübarek olsun. İki cihanda saadeti yakalamayana, Yazıklar olsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAZIKLAR OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAZIKLAR OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın GÜRPINAR fevkalade güzel bir şiirdi yürekten yazılmış ve güzel bir şiir olmuş yüreğinize sağlık, kaleminiz daim olsun. Saygı ve selamlarımla Bülent YILMAZ
Beğendim...
Kutlarım...
.................................. Saygı ve Selamlar.