Buradan görmek isterdim yüzünü, Öpmek isterdim ellerini Ve sarılmak doya doya; Hayır duanı almak, Omuzlarında ağlamak Ve kenetlenmek isterdim varlığına. Oysa aramızda, Oysa varlıklarımızda Sonsuzluk kervanı var... Yıllar nereye sakladı "biz"i ? Nerede kaldı anılarımız, Nerde çocukluğum, Nerde "kızım" diye koklayanım ? Ne gözyaşı ne keder Ne de özlem vermiyor, Vermiyor babamı geri. Bazen gelecek gibi Bazen sarılacak gibi oluyorum sana "Dur" diyor bir güç bana Kalakalıyorum ! Sevdiklerim bir burda, bir orda Ben nerde olmalıyım, Bilmiyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilinmezliğin Kumsalında şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilinmezliğin Kumsalında şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir sızı duyduğumuzda sığınacak bir liman ararırz.Yaşımız ne olursa olsun hep ebeveynlerimizin sıcak ve güven veren kucağıdır omuzudur aradığımız.İşte Can hocam sizin de böyle sızılı bir andaki duygularınızı kalem vasıtasıyla bizlere ulaştırmış olmanız,paylaşmış olmanız aslinda hiç birimizin birbirimizden farklı olmadığımızın tesbiti ve güzel bir ifadesi.Hep huzurlu olun hep huzur bulun.Merhum komutan babanıza da rahmettir dilediğim,fatihadır yolladığım.Saygı ile.