Eğer bir gün Olur ya sevdiğim birgün Gözlerinde kendimi göremezsem İşte o gün Yok oldum demektir yeryüzünden...
Eğer bir gün Nefesin nefesime hasret kalırsa Ve ben gözlerin diye ağlarsam İşte o gün bu kanatsız güvercin Yılan olmuş demektir.
Eğer bir gün Adın adımla anılmıyorsa Varlığım sensizlikte savruluyorsa İşte o gün ben Darmadağınım demektir.
Eğer bir gün Kararırsa dünyam birden… Günün seninle ağarmadığını, Güneşin şavkının tenine değmediğini hissedersem İşte o gün biz yolcuyuz sonsuzluğa demektir.
Eğer bir gün Rab yolundaki yolculukta Ayrılırsak bilmeden yüce bir güçle Ruhumun çığlığını duymasın kulakların Bükerim boynumu dökerken gözyaşımı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ey Sevilen Duy! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey Sevilen Duy! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eğer bir gün Kararırsa dünyam birden… Günün seninle ağarmadığını, Güneşin şavkının tenine değmediğini hissedersem İşte o gün biz yolcuyuz sonsuzluğa demektir.
Eğer bir gün nefesim olmayacaksa nefesin Eğer bir gün Sesim olmayacaksa sesin Eğer bir gün Yolum şaşarsa visalinden İşte bil ki o gün İsrafil'in sur düdüğü çaldığı gündür
Sayın hocam yine yürekten bir vaveyla yükselmiş arş-ı alaya.Dilerim umutsuz tek bir an bile yaşamayasınız.Affınıza sığınarak naçizane eşlik etmek istedim.Tebrik ve saygı ile.
Dervisoglu tarafından 4/14/2008 4:51:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çektiğimin bedeli,
vuslata dönerse ötelerde,
İşte o gün şeb i arsumdur benim.
Cano bu dizelerde benden olsun.......Öpüldün.