Türkçesi: Kim ne derse desin gel can/canımı sana vereyim ey ışığım/ey göznurum/ey sevdiğim....
Tüm şiir’lerimi ben sana yazdım Kışın ortasında bile seninle yaz’dım Üşütemez ayazlar sevginle ısınan yüreğimi Zorlar engeller senli cesaretimle bükemez bileğimi...
Alnıma yazısın hangi silgi silebilir Gizimiz kalbimizde kim bilebilir Güçlüdür sevgimiz hangi dedikodular kirletebilir Kenetlenmiş ellerimizi hangi güç çözebilir...
Gecenin yarısı bir kalbe seven düşerse Aşkın en zorunda od olup pişerse Uzaktaki can yarını o’an görmek isterse Sevgiyle dolup taşar yürek gerçek severse Diler ki duasında o sevdası yanına kuş olup gelse...
Uzakları yakın eder birbirine yürekten seven Yúrek yüreğe ruhu ruhuna değer Çocuksu bir hisle gönülden gönüle severse eğer Sevdiğini yanında; her anında, yaşar içten çok seven...
Yazılan herşey hep sevilen çok sevilen sana Allah yazmış zaten mühürlemiş seni bana Önceliğim sevdiğimdir bırakmam sona Ay parlamasa yıldız olmasa zifiri karanlıkta Yağ sen dünyama sevgiyağmurunla koş gel ruyama Miti mutu mi3’ vasen mi3’ vas mohti şuri si komekça e-toli çona....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLADIN DEMİ; YAZILDIM SANA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLADIN DEMİ; YAZILDIM SANA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzakları yakın eder birbirine yürekten seven Yúrek yüreğe ruhu ruhuna değer Çocuksu bir hisle gönülden gönüle severse eğer Sevdiğini yanında; her anında, yaşar içten çok seven...
Uzakları yakın eder yürekten seviyor vede seviliyorsa insan çok güzeldi yürek sesiniz kutlarım şairem selam ve sevgilerimle
üniversitede okurken aynı evi paylaştığım bir arkadaşım lazca ezgiler söylerdi o kadar içli ve güzeldi ki o günlere gittim sokakta bulup evimize aldığımız kediye ismini o koymuştu Paçi sanırım kız demekmiş lazca:) okul bitti siz normal dr oldunuz ben laz dr oldum ve daha zekiyim derdi:) şiiriniz sayesinde o günleri ve dostumu yad ettim şiirin gücü yadsınamaz