Sevda yolumuz olsa da dikenli taşlı Engel değil ki Hasrete prangalı esir olsa ezilse yüreğimiz Kanlı yaş ile dolsa gözlerimiz Öyle bir aşk ki bizde ki herşeyi göze alır devam ederiz...
Ben sana sen bana sevdayla adanmışken Ölümden başka ne ayırabilir bizi Özlem ateşi yaksa eritse tenimizi Biz sevmeye devam ederiz daha çok birbirimizi...
Öyle yakınsın ki iki dudak arası mesafemiz Kalbimdesin ruhumdasın içimdesin Sevmeyi ögretenim sevilmeyi tattıranım Hayatımın en iyi öğretmenisin Herşeyi ben sen de yaşayarak öğrendim...
Gözlerine her baktığımda Her adını sevgi ile andığımda Çırpındí kabardı taştı aşkla yüreğim Sevgi denizinde sevgi aramaktan Yorulan kaybolan biçareydim Demir attım artık ben sevdamla o denize Boğulsam da gam değil içinde Vardım işte en sonunda mavi hayalim olan sevda ülkeme...
O gece ikimizde aşktan şarhoştuk Aşk iksiri içmiştik badelerce Yalpaliyorduk derinlerde Sabahın koynuna uyanacaktık senli benli Titriyorduk mutluluktan ikimizde Islak kumsaldı yatağımız üşümedik Dalgaydı yorganımız kem gözlere görünmedik Yastıktı sarılan kollarımız oh ne rahat ettik Güneşin doğuşunu birlikte el ele izleyecektik...
Sarılmıştık sımsıkı Gözlerimiz bayram yeri Kalbimiz mutluluk ülkesiydi Çok şey anlatıyordu bakışlarımız Titriyordu dudaklarımız lal olmuştu sanki dilimiz Kalmak istiyordu yanyana yıllarca bedenimiz Kavuşmak istiyordu iki cıhanda Kalbimiz ruhumuz ellerimiz...
İki beden tek yürekle Yaşamaya niyetliydik bir ömür ikimizde Gökten sevgiyıldızları dökülüyordu üzerimize Var mı daha ötesi söylesenize Daha güzel ne var ki sevmekten sevilmekten...
Öyle bir sevgi gücü vardı ki ikimizde ...içimiz de Ruhumuz da ....Kalbimiz de Sandık biz sırattan geçtik el ele Sevgimizle özümüzle kazanmıştık; Yaşıyorduk sonsuza dek aşkımızla yürek yüreğe cennet’te...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN BEN OLMADIK HİÇ; şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN BEN OLMADIK HİÇ; şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk ile sevda yoğrulmuş dizeleri büyük bir haz duyarak okudum .Böylesi bir aşka şapka çıkartılır ancak . Yüreğinize kaleminize hisseden yüreğinize sağlık .Beğeni ile okudum kutlarım .Saygılarımla .
Anlam ve anlatım çok güzeldi haz duydum okurken benim gün şiirm oldu eseriniz Emeğinize yüreğinize sağlık kıymetli şairem tebrik ettim selam ve saygı ile