Aynanın karşısına geçirsen bir eşeği Kendini şöyle süzüp sonra hayale dalar Sanır ki toynakları beşli mavzer fişeği Şaha kalkar gönlünce müthiş bir nâra salar
Küheylana özenip kalkışırsa rahvana Nalı kıvılcım saçar ister iki de kanat Döner bir de kaş çatar komut verir arvana* Hayalini kurmakla oldum sanır saf kan at.
İşte hayal dediğin böyle bir şey nihayet ”Kime, ne zararı var?“ Deyip geçmeyin sakın Bu hayali kuranın hülyaları sirayet Eder ise akvama hüsran vakti pek yakın...
-muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 31.10.2016 - DENİZLİ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYALLER VE HAKİKAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYALLER VE HAKİKAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte hayal dediğin böyle bir şey nihayet ”Kime, ne zararı var?“ Deyip geçmeyin sakın Bu hayali kuranın hülyaları sirayet Eder ise akvama hüsran vakti pek yakın.... Tek kelimeyle muhteşem bir şiir anlam dolu imrenle okudum yüreğiniz var olsun üstadım kutlarım eserinizi saygılarımla
BU HÜLYALARIN Akvama çoktan sirayet ettiğini söylesem ukalalık mı etmiş olurum acaba...daha diplomasını gösteremeyenlerin üniversitelere rektör atama sevdası bir kompleksin ürünü değil midir? TAŞLAR GEDİĞİNDEYDİ... ANLAM DERYASINDA ÜÇ ALTIN DÖRTLÜK OKUDUM İBRETLERLE VE İMRENEREK... Tebrikler, selam ve saygılar sunuyorum aydın fikirli ihlaslı hocama...
Ömürki iki dudak arasında biri gerçekse diğeri hayaldir insana....Ömürki iki nehir böler biri gerçeğe koşarken biri hayale dalar.. Ömürki hiç bilmediğimiz anlarda ağlarken hayaller güler bize aldırmadan...
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…