(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gurbet Ellerinde ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gurbet Ellerinde ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir gurbet şiiri. Gurbet iki türlüdür.Biri sıladan ve sevdiklerinden ayrı düşmek.Acı verir.Bazı sevgileri ve dostlukları körükleyip artırırken bazılarını küllendirip bitirir.Her ikisi de zordur zararlıdır.İnsana kazandıklarını kaybettiren bir tür iflastır.Hayal kırıklıkları,yalnızlık dugusu vs. ikinci tür gurbet ise içte,özde yaşanan gurbetlik ki bu pek gündemde değildir.Çoğu kişi bunun eksikliğini yaşadığı halde nedenini bilmez. O da yaratandan ayrı düşen ruhun gurbetliğidir. Sağlam bir inanç ve düzenli ibadet ve zikir olmadan bir türlü tatmin olamamaktır.İçten içe huzursuzluk verir.Görünürde her şeyiniz vardır.Ama huzurunuz hep öksüzdür.Tek çözümü inanma ve ibadetle arama,razı olma çabası göstermektir. Günümüzde inanç eksikliği ve tabii bağlı olarak ibadet eksikliği esas gurbettir,mutsuzluk nedenidir. Allah insanımıza gerçeklerin farkına varmayı ve doğruyu bulmayı nasip etsin.amin.
Özlemler gurbette daha bir başka gelir ,daha bir yanık olur hissedilşi... vatan özlemi... Sıla hasreti... dostların özlemi... Farklı duyulur gurbette...
İçliduygularla kalmden dökülmüş şiiri ve şairini kutluyorum..Saygılar sunuyorum...