(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkı herkes kendine göre farklı tarif eder,farklı yaşar. Saygı duymak lazım. AŞIK OLMAK Susuz yağan yağmurlarda ıslanmak Dumansız ateşlerde yanmak Gözyaşı dökmeden ağlamak Görülmeyen bir bağla bağlanmak Varlığında bile yokluğunu yaşamak Yanındayken dahi hasret kalmak Onsuzken bile onunla olmak Onun yokluğu belki de yaşamamak Acıyla, hasretle yoğrulmak Düşe kalka yürümek Sonra yine doğrulmak Başka nasıl tarif edilir bilmiyorum Aşık olmak.
Zafer Erdoğdu
Zafer ERDOĞDU tarafından 6/6/2018 9:12:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
Adı aşk filan değil bence.. Olsaydı, adı '' sonbahar aşkı '' olmazdı.
Yok öyle bir aşk.. Ne ilk bahar aşkı var, ne de orta bahar aşkı. ne de son bahar aşkı.
Orta bahar diye bir tabir de yok tabi. Bunu ben uydurdum. Uydururum tabi. Aşk denilen o büyülü engin denizi, hatta denizler filan az gelir, gökyüzü diyelim biz. Aşk öyle büyük ki, sığmaz. Kalbe de sığmaz, taşar. Bundandır işte bizim acı çekmelerimiz. Aşk... hiç bir zaman bilmem ne bahar adı olmadı. Olamaz. Çünkü mevsimler gelip geçici. Şimdi mayısın 27 si. yarın 28 i mantık olarak. 3 ay sonra, buyrun işte Eylül gelecek. Ardından kış.. Eeee, yaz aşkı, sonra sonbahar aşkı.. sonra da dört mevsim iklimin yaşandığı ülkemizde kış gelince de, adına kış aşkı mı diyeceğiz?
Olmaz öyle şey. Kavramları karıştıran ve iç içe sokup ne idiğü belirsiz saçma sapan şeylere sokan bizleriz.
Sonbahar aşkı... ???? eee, bitti yani.
Aşk biter mi ki?
Önce sevgi...
aşk zaten gelir.
Aşk.. öyle kafa karıştırmaya gerek yok, Aşk öyle büyülü ve kalbe sığmayan ulvi bir kelimedir ki, sonbahar aşkı demeyle olmuyor yani.
Aşk bitmez.. Sevgi olduğu sürece asla bitmez. Biterse ne olur?
Ne olacak, adına aşk değil, o zaman '' heves '' deriz.
AŞK !!! Yaşamak feveranı Tek can olmak ayrı bedenlerde Beklentisiz, Fütursuzca vermek yaşamı! Yaşam olur ölü bedende aşk! Ölmek, onsuzluğu yaşamak Ne yaşam, yaşamak onsuz Ne ölmek, onsuz sekarat Onsuz onunla ölmektir Aşk… Vesselâm...
Kimileri yele kimileri de sele verirmis askını. Sevginin başka enstrümanla tanıtımı gibiydi şiir. Kısa ama anlamlı ve de çok güzeldi. Gönlünüze yüreğinize sağlık.
Sonbahar hüznünü tasvirle Irmaklar kadar coşkun bir sevginin ifadesi olan güzel bir şiir olmuş. Tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Beğenerek ve güçlü kaleminize saygı duyarak okudum. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
sevda ve özlem vardı,akıcı ve anlamlıydı,
kutluyorum Üstadem
Dualarımla selamlarımla her daim.