(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
canı gibi severdi o, biricik evladını gururlu ve sevecen, çünkü asker anası, gerekirse evladım, vatana ver canını giderken söylemişti, oğluna asker anası.
Yüreginize sağlık Cok güzel ve bir okadar da anlamlı Bir şiir o kısacık şiire dağları ve dağlardanda būyûk bir duyguyu sığdįrmışsınız kutlarım Saygılarımla
Ağlıyorum aşkının büyüklüğüne, Sesi sesime,gönlü gönlüme karışan yar, Sen gözleri elam,gönlüm seninle bahtiyar, Senin yaşadığın her duygu bana uyar.
Ağlıyorum geceler göz yaşımı siler, Başımda kör yarasalar gezer, Canım cananını özler, Ceylanım ,ela gözlüm nerdesin,,,
Hediyeleri sevdiğinizi bildiğim ve değer verdiğiniz için çok degerli şiir dostu...bu küçük şiirde siz şiir dostuna hediyemdir,,,kıskananlar çatlasın emi..
Sevgilim sunamsın İçimde dinmeyen Aşk pınarımsın Güllere diz çöktürürüm, Ayaklarını öptürürüm Bütün çiçeklerden Güzelsin...
Sevgilim mutluluğumsun, Kanadım ,kolumsun Yalvarırırm Hep benim olur musun
Sevgilim gün ışığımsın, Aşkın sarmaşığısın, Nergisin kokususun, Bırak ellerinde dünyam güzelleşsin,,, Öyle kalayım.
Siz benim şiirlerimi beğenirsiniz de ben böyle süprizler yapmazmıyım değerli şairim...günaydınlar maiyetinde küçük bir şiirdi,,,hediyemdir,,,her hakkıda tabii size aittir,,,selamlar
HASAN ÇAPRAZ tarafından 1/29/2017 10:42:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yüreğinizdeki o hüzünlü duyguların dizelere yansımasıydı bu cürmü küçük anlamı ve duygusu çok büyük şiir..Canı gönülden kutluyor,selam ve saygılarımı iletiyorum..
Gönlüme yoldaş
Hem arkadaş
Hem sırdaş
Gönül elinde bir kuş
Kalp onunla hoş
Kıymet bilene
Sende durma koş
Elinde
Güller biten dostundur
Aşksız dünya
Bir oyundur,,
Güzel şiirine gelsin,,en güzel akşamlar sizlerin olsun değerli dost kalem