(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Küçük de olsa bir ışık tutabildiyse yazdıklarım ( - ki aslında haiku diyemiyorum onlara ben, bu türü tanıtmak için bir küçük hoşluk benimkisi ) ne mutlu bana.
Değerli yorumunuza içten teşekkürler ediyorum. Saygımla...
Benim Haiku geleneğiyle ilgili fazla bir bilgim yok ama, sanki böyle 2 ya da 3 tane haikuyu aynı yerde verip bir kıtalı şiir havası veriyor gibisiniz... Bilmiyorum ama böyle bir şey Haiku geleneğinde var mı yoksa en fazka ve sadece 3 mısra mı yapılıyor?
Hayır aslında kıtalı şiir havası vermek değil amacım. Konu olarak ele aldığım haikular için tek tek konu açmaktansa tek sayfada gösterdim . Aslında hepsi birbirinden bağımsız haikular.
Haiku daha önce de belirttiğim gibi 3 dizeden oluşuyor. 1. dize 5, 2. dize 7 ve 3. dize 5 hece olmak üzere toplam 17 heceden oluşur.
sokak lambasına kaç kişi taş atmış,kırmıştır.... sokak lambasıının altında ayrılık,vuslat yaşanmıştır... sokak lambasının ışığı inatla yanar tek başına...
çok hoş bir şiirdi,kutlarım... gelsin devamı... saygılar,sevgiler...
Yine şiirli ışıklar yağdı gönül şehrimizin şiir bahçelerine...
Güzel haikularınızın sokak lambalarından aydınlıklar düştü gönüllerimize...
Çok güzel haikuları ve yazan kıymetli şairi yürekten kutluyorum...
Saygılarımla...