(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
............... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
............... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne dilersen olurdu hani yıldızlar arasındayken Kayıyor şimdi gökten yıldızlar birer birer Gözlerin gibi. Gözlerin uzaklaşıyor gözlerimden Süzülür gözyaşlarım bulutların içinden geçip Damla damla eririm yüzünde O düşen son damla Tut beni avucunda Bırakma sonsuzluğa Son dileğim…
Ne dilersen olurdu hani yıldızlar arasındayken Kayıyor şimdi gökten yıldızlar birer birer Gözlerin gibi. Gözlerin uzaklaşıyor gözlerimden Süzülür gözyaşlarım bulutların içinden geçip Damla damla eririm yüzünde O düşen son damla Tut beni avucunda Bırakma sonsuzluğa Son dileğim…
Şair yüreğini duygu seline kaptırdığında, hiç bir set fayda etmezmiş... Setleri aşan bir şiir doğmuş üç beş cümleyle, akıcı ve iç burkan türünden... Güzel dizelerinizi ve sizi kutluyorum. Saygılarımla
Ne dilersen olurdu hani yıldızlar arasındayken Kayıyor şimdi gökten yıldızlar birer birer Gözlerin gibi. Gözlerin uzaklaşıyor gözlerimden Süzülür gözyaşlarım bulutların içinden geçip Damla damla eririm yüzünde O düşen son damla Tut beni avucunda Bırakma sonsuzluğa Son dileğim…
Dünya dolusu duygularla yüklenmiş mısralarınızla yine derin ve çok güzel bir şiir olmuş...
Sırtı dönük birine attığın ok yolun yarısında kırılır – Bu girişin ise bir dilek olduğunu düşündüm... Şiire yüklenen duyguların ve umudun yarım kalmaması dileği...
Çok güzel şiiriniz için kutluyorum...Saygılarımla...
kayan bir yıldızın ardından dilek tuttuğumuzda, yıldız kayarken arkasına dönüp bakmıyorsa onun umursamazlığından değildir. iyisiyle kötüsüyle geçirdiğimiz zamanın vebalini taşımaktansa kaçıp gider. o tanrı değil, bir taş... fakat "Yıldız Kayması"nı okumak güzeldi ve harika bir şiir okudum sayenizde. mutlulukla kalın.
Kayan yıldızlarda hep yine dünyadan birisi gitti denirdi eskiden. Sebebini bilmezdim. Sebep geçen zamanın geri gelmesiymiş .Tıpkı gidenlerin geri gelmeyecekleri / gelemeyecekleri gibi. tebrik ediyorum,güzel dizelerdi.
ah o son damlalar içinde bir ömür saklar değilmi şairem.... hüzün duyguların patronu olduğu nasılda doğru hep ona çalışıyoruz hemde arı gibi... sevgimle... maviler yüreğinize...
Kayıyor şimdi gökten yıldızlar birer birer
Gözlerin gibi.
Gözlerin uzaklaşıyor gözlerimden
Süzülür gözyaşlarım bulutların içinden geçip
Damla damla eririm yüzünde
O düşen son damla
Tut beni avucunda
Bırakma sonsuzluğa
Son dileğim…
Dilinize sağlık güzeldi kaleminiz daim olsun