Ağaçlar da araçlar gibi çoğalıyor sanki bir kereste kamyoneti taşıyor üst üste yaş olan ağaçları bir çok kez bölerek mavi bir arabadayım 2004 model rahatım oldukça iyi az da olsa konuşuyoruz inşaatlardan,binalardan,yollardan
radyoda ilginç hareketlikler var ruh halimi yansıtır gibi olacakken çekip çekmemek arasında kararsız davranıyor bir an için bitmeyecek diye düşünmedim değil ama zamanla alışıyorum hareket hararetten iyidir
gün ağarıyor uzaktan yüzümün gülümseyen tarafına doğru bugün hiç kuş görmedim gökyüzünde yüzümün diğer tarafı hala durgun ayaklarımı uzatıp uzanmak istiyorum şu karşı dağa belki o zaman tam gülebilirim şimdi çok yorgunum ineceğimiz yer gelmiş efendim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
B'ölük yol şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
B'ölük yol şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün aģarıyor yüzumün uzaktan gülen tarafına Boyle başlıyor son bölüm ve devam ediyor diyorsun ki şiir öyle iste kisa bir yolculuğu anlatıyor Orda uzun bir yolculuk yasanmış yüzünün gülümseyen tarafına ağaran gün. Ben biliyorum işte yada öyle bilmek istiyorum. Yorum uzuyor yine. Güzeldi saygilar.
Evimin bahçesine çöp kenarlarından topladığım ekmekleri yaklaşık beş altı yıldır bahçeme atıyorum ve yirmiye yakın kuş sesleriyle mutluyum.Hele siz onları bir de bahar da görün.Sabah kuş seslerinden yatamıyorsunuz ve yataktan mutlu bir şekilde kalkıyrsunuz tabii enerji dolu.
Emek ederseniz, Böyle güzel şiir yazarsanız, Gönlünüzü ortaya koyarsanız daima kazanırsınız. Savaşlardan da galip çıkarsınız
Güzel şiir için kutluyor saygılar,selamlar sunuyorum.Ha unutmadan hareket hararetten iyidir benzetmenizi de çok sevdim
HASAN ÇAPRAZ tarafından 10/11/2016 11:47:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
HASAN ÇAPRAZ tarafından 10/11/2016 11:49:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
radyoda ilginç hareketlikler var kısmını kastetmistim hareketlikler kelimesi yani,- radyoda ilginç bir hareketlilik var- olsa nasıl olur sizce? Hareketlikler kelimesi biraz akışı durduruyor gibi. Yine affiniza sığınarak ve saygılarımla :)
Boyle başlıyor son bölüm ve devam ediyor
diyorsun ki şiir öyle iste kisa bir yolculuğu anlatıyor
Orda uzun bir yolculuk yasanmış yüzünün gülümseyen tarafına ağaran gün. Ben biliyorum işte yada öyle bilmek istiyorum.
Yorum uzuyor yine.
Güzeldi saygilar.