Hasret darma duman etti yine içimi Hasat sonrasi anizları yüregimde mi yaktılar Göz gözü görmüyor inan ki Nerdesin?... Kulağım duyar sesin Bir selam veremezmisin...
Hasretinden cayır cayır yaniyor cehennem nar-ı kalbim Kış gelmeden yollarını kar mı kesti bileyim Zemheride dondumu yüregin Nerdesin?... İki satır yazamazmı elin Lalmı oldu hal hatir soramazmı dilin...
Özleminle her gece yalvarıyorum mevlama Kendi gelemiyorsa onu gönder ruyama Sarayim sımsıkı seven ruhuma Nerdesin?... Hayallerimi bile terkettin Çok sevdiğimden; sevgisizliği hakettim Aşkını alıp kalbimden sensizliği bana hediye ettin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NERDESİN ?..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NERDESİN ?..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevmek öyle bir duygu ki, sevilen isterse dünyanın en çirkin insanı olsun, sevgi dolu bir göz için en kıymetli en paha biçilmez pırlantalardan bile özeldir. seven ne yaparsa yapsın içinde sakladığı duygularının içine birde sevgili girdiği vakit duygularını asla gün yüzüne dökemez. Anlatılmaz olanı çaresizce yaşamayı seçer sonunda. Sıra sevgiliye geldiğinde bütün harfler dilsizleşir, şairin yüreğinde kala kala derin bir sızıdır sadece sevenin hissettiği bitimsiz duyguları. Yürekten tebrik ediyorum değerli kardeşimi..
Nerdesin diyoruz ya bir yalan oluyor ki insanoğlu sorma ayrılık acısı ölüm gibi ......hüzünlüydü şiir ....sevilenler sevenler gibi ölmez yürekte götürülür...selam ve muhabbetle
Sevgiliye sitem dolu sözler söylemiş gönül. O da bu kadar duyarsız olmasaydı. Yüreğinize kaleminize sağlık kutlarım güzel eserinizi beğeni ile okudum . Saygılarımla selamlar .