Ah hayat ahh Acıların hep sevene mi Kime sitem edeyim kadere mi Hayatamı küseyim sevgiye mi Hüznümü kuyuya mı atayım denize mi...
Can dedim Can verirdim isteseydi Herşeyimsin demiştim Aldı gitti herşeyimi Vedasız hiç gidilir mi Aklı bende kalmasın istedi ki Düşünmedi hiç nice olur deyip halimi Kalbi kırık ruhu yaralı yaşayan ölü biçareyi Aklım mı sorma o zaten onda bende değil ki...
Ah hayat ahh Çok yoruldum ben Sevip sevilmemekten Gitmeyecekmiş gibi görünüp gidenlerden Ağlatıp güldürmeyenlerden Benimde gidesim var...artık herşeyden.
Ah hayat ahh Şefkatlı omuzunda yer vermezsen bile Koyayım başımı taştanda sert dizlerine İçten içe ağlayasım Şelaler gibi çağlayasım var Sessiz çığlıklarıma son verip Bir dağ başında avaz avaz bağırasim İzin ver yankılansın sesim uçurumlarda Mutluluk benimde hakkım diyerek tüm evrene haykirasım var...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AH HAYAT AHH ÇOK YORDUN BENİ ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AH HAYAT AHH ÇOK YORDUN BENİ ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık saklı kentin sihirli kalemi şiirlerinizin ve yüreğinizin esintisi daim olsun.. Mükemmel ve samimi bir dille,aynı zamanda yürekten yazılmış bir şiir, sevgi dolu yüreğini gönülden kutluyorum değerli şiir dostu nice güzel eserlere.. Sağlık afiyet esenlikler diliyorum ..Nice paylaşımlara
Kalemin susmasın
__________________________Selamlar