gittiğinden beri hüzün esir etti kendine beni kapanmıyor gönlümde açılan o derin yara hep karanlık değişmiyor dünyamin rengi depresyonda içim bozuldu ruhumun ahengi...
gitti önce kahve gözlerin gitti sonra en çok sevdiğim yüreğin fırtınalar çıktı gözlerim kapıldı yağmur seline kulaklarımı tıkadım elin riya dolu diline gökkuşağım olurdun yağmurlu günlerimde yedi renk değildin tüm renkler vardı içinde...
sıcak bir yaz gününde denizi hayal edip daldığında gözlerim boğuluyorum dalgalarında sen düşünce aklıma...
sözlerin gülümsemen yakışırdı sana garip hallerim çoğaldı bu ara arıyorum seni bakıyorum her yana yoksun; bırakıp gitmeyecektin oysa...
hava sıcak olsada sensiz çok üşüyorum ayazda buz tuttu sanki yüreğim günaydın desen yine doğan her yeni güne olsam yine seninle mutlu olsam huzur bulsam heyecan duysam hayalımde olsan bile sevda ateşini harlı tut unutma dedim kendime asla sönmeyecek o ateş mahşere dek yüreğimde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYAZDA SANKİ YÜREĞİM ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYAZDA SANKİ YÜREĞİM ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen yüreğinden geleni bir an dilinden söylersin.. Sonrası dilinden gelenin acısını,bir ömür yüreğinde yaşarsın. Şiir dilin daim çağlasın değerli usta kalem dostu,nice güzel paylaşımlara.. Selam dua ile
Hüzün doluydu dizeler .Yürek sevdasını haykırmış sevdiğine duysun ve geri gelip son versin bu özleme .Yüreğinize kaleminize sağlık ilhamın bol olsun . Saygılarımla .