bugün zindan dünyam; olmasaydın ey ölüm ! sevdiklerimi aliyorsun acımadan bölüm bölüm acıdan başka birşey yok hayattan bize elde hatira kalan sen varsın mutlulugu alip içimize Cehennem narı salan.
Mevlasina kavuştu sevilerek gidenlerimiz rahmetinle muamele et onlara Allah’ım ! kabirleri nur olsun ne olur ruhlarina azap verme günahlarını af et, mekanlarını CENNET !... Eyle !...
gidecegiz bizlerde yanlarına birgün elbet ölmek için geldiğimiz dünyadan ilelebet bizleride gömmek için birileri mezar kazacak sevmek için geçti, ölmek için erkendi yazacak.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
------------- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
------------- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir ayrılık bir ölüm hiç biri olmayaydı keşke Rabbim sırasız ölüm vermesin kimseye inşallah yüreğinize sağlık değerli şairem güzeldi kutluyorum şiirinizi selam ve sevgilerimle
Bende bir arkadaşımı kaybettim Melekciğim...efendi ve çok candandı er kişiydi ...Rahat uyusun inşallah can arkadaşım ; acılarından kurtuldu; o, gitti Mor baykuşu kaldı geride...sağlığında da öttü utanmadan ; ölümünde de... Ne güzel şey arkada şeref bırakabilmek ...
Eylül hep yaprak dökümüdür... ve ölüm sırayla ..Ne güzeldir ardınca hoş bir seda bırakabilmek..can gibilere gani gani rahmet diliyorum..Rabbim ailesine ve gönüldaşlarına sabır diliyorum...
onunla yakından tanışamadık bu defterde bir meslektaş olarak tanıştık..şiirleri bir başkaydı...Beğendiğim bir kalem; onun en büyük hatası şiirlerinin kendisinin seslendirmemiş olması ...insan etkisinde kalıyor şiirlerinin birebir olmasa da nazire şiir yazası geliyordu... bu gayet doğal bir hal...Bu şiirleri sen mi yazdın dediğimde... Nasıl yani demişti...o şiirler birebir yaşanmış şiirlerimdir derdi...Hiç içini açmadı..sadece 26 benim kanayan yaramdır derdi..Allah Gani Gani rahmet eylesin :(
Çok iyi bir insandı kendisini bir bayan arkadaşımızın komplo teorileriyle tanıdık :) iyi kide tanıdık ! ...şahşımıza herzaman efendi ve candan birisi oldu..Kadirşinaz dı...Bize karşı tam bir İstanbul beyefendisiydi;hastalığında sürekli hatırını sorardık arkadaşım...son zamanlarda bizde kendi derdimize düştük :( iyiyim diyordu hep :( keşke şu yollar uzak olmasaydı da şahsen gidip görebilseydim Değerli Arkadaşımızı ; maalesef ..çok üzgünüm :( ...Yanımızda Meslektaş olarak hep değeri olacaktır...
sitemiz ve biz çok iyi bir dost kalemi şair bir yüregi kaybettik :( çokkk üzgünüm arkadaşım. şiirlerini severek okudugum güzel yürekli insan artık yok..bazıları onun canını çok acıttı sağlıgında, şahit olduk, o yinede sakın kaldı..Allahın affettigi kullarından olsun inşaAllah, kabir azabı vermesin rabbim. Ailesine, sevdiklerine Allahım sabır versin.. peygamberimize komşu eylesin, mekanı cennet olsun... olmasaydın ey ölümmm..diyorum isyan degil asla temenni sadece..Allahın sevgili kuluydu, erken aldı yanına bizi üzdü :( elden bişey gelmiyor duadan başka şimden sonra yaşayacak arkadaşımız dualarımızda... bu satırlar zaten o arkadaşımıza ithafen yazıldı.
Kutluyorum yüreğinizi, kaleminizi