Gözümde kor tutuşup, alevlenince içim, Gün doğarken düştüm, senin ardından yola. Sorup durdum kendime, ne ola benim suçum. Gönlümü kaptırdım hal bilmez vefasız kula.
Sevda böyle mi olur, acıttın her yanımı, Bağladın damarımı, çekip aldın kanımı, Sarartıp ta soldurdun. bu gül yüzlü tenimi, Sen hasreti yağdırdın, yüreğim döndü sele.
Bir nefes almak için yanaşsam durağına, Saçlarını toplayıp eğilsem kulağına, Haykırsam aşkımı, söz geçirsem yüreğine, Durmaz dönersin bana, olanca heves ile.
Kanayan ciğerimi dilim dilim dilsem de, Issız kalsa yüreğim, hüzünlenip yılsam da, Kesilse nefesim can çekişip ölsem de, Ruhum yokluğuna kul, cansız bedenim köle.
Saklayıp gül yüzünü, düşlerimi söndürsen , Köpürtüp yüreğimi, tahta ata bindirsen, Üstüme toprak atıp, karanlığa gömdürsen, Birisi’ ne bedduam, o benden önce öle.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Benden önce öle. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Benden önce öle. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saklayıp gül yüzünü, düşlerimi söndürsen , Köpürtüp yüreğimi, tahta ata bindirsen, Üstüme toprak atıp, karanlığa gömdürsen, Birisi’ ne bedduam, o benden önce öle........Tek kelimeyle muhteşemdi hayran kaldım kutlarım eserinizi saygılarımla
Şiir şahane, ben hissiyata takıldım, ve eski bir şiirimi hatırladım "benden önce ölme" diyordum ben çünkü ona yas tutma hakkım yoktu şimdi burda "benden önce öle" çok ilgimi çekti doğrusu SAYGILAR sunuyorum....
Bir nefes almak için yanaşsam durağına, Saçlarını toplayıp eğilsem kulağına, Haykırsam aşkımı, söz geçirsem yüreğine, Durmaz dönersin bana, olanca heves ile..............tebrikler üstat